19 kwietnia 2013

prisoner

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Paski ... Szał na nie zaczął się już dobrych parę tygodni temu. Główną zasługą ich, ciągle rosnącej, popularności są trendseterzy, blogerki i projektanci. To Ci ostatni zaserwowali nam paski w nowej odmianie glamour, którą pokochali niemal wszyscy fashioniści z całego globu. Nie ukrywam mnie również spodobało się to nowe wcielenie trendu "pasiastego". Znacznie bardziej podobają mi się w tego rocznym wydaniu, niż standardowo marinistycznej monotonni każdego niemal sezonu wiosna/lato. Zapragnęłam mieć koszulę w paski i początkowo wydawało mi się, że to zaspokoi mój "paskowy" niedosyt. Jednak to nie to czego szukałam ... Marzą mi się spodnie w czarno-białe paski z szerokimi nogawkami, ale niestety pozostają tylko w zasięgu niespełnionych pragnień  z racji tego, że w sklepach pełno jest spodni typu rurki, które ni jak nie wpasowują się w mój ideał. 

/ sweatshirt, shirt - WholeSale-Dress / skirt - F&F / boots - New Yorker /

42 komentarze:

  1. świetna bluza i koszula w paski- bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie połączyłaś tą koszulę z zieloną bluzą <3 pięknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tej bluzie,świetny patent z koszulą!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, te paski z zielenią, idealnie wyglądasz Kaluś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladasz ;) tez ostatnio kupiłam taka koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful combination! Happy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzy zazdroszczę, boska jest! I świetnie się uzupełnia z kozulą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. love this outfit and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna bluza , ma genialny odcień zieleni no i świetnie komponuje się z paskami , które z kolei na ten moment wolę w takim właśnie detalu , chyba mam już lekki paskowy przesyt choć kocham je od zawsze !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym zestawie! Wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, paski są niezwłocznie hitem tego sezonu i pasują do wszystkie! Ciekawie połączyłaś koszulę z zielonym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza ma coś w sobie

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Paski to prawdziwy hicior tej wiosny widzę:)a ta butelkowa zieleń..Bardzo fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie komponuje się ta koszula ze sweterkiem :)
    Zapraszam do siebie :) Wiele inspiracji :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look beautiful ! :-)

    B.
    myfabstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się Twoje zastosowanie pasiastej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula w połączeniu z soczystą zielenią bluzy = cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie! super połączenie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. really love this style! Your blog is amazing!
    wanna follow each other via Bloglovin' and GFC? It would be a pleasure for me! Just let me know! have a nice weekend.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. paski, paski, paski everywhere ;)
    ja poluję na pasiastą marynarkę ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna zieleń, świetnie współgra z Twoją karnacją!

    OdpowiedzUsuń
  24. mistrzostwo! super połączenie tych pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka piękna zieleń. Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, paseczki + zielony prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylówa<3. Ale błagam UŚMIECHAJ SIE ;D

    OdpowiedzUsuń