10 kwietnia 2013

Silesia Swag Show II





Pure by Aga Paul
Giventhree
Hand Made by Designer
Fanny&Franz
Lambear
Madeline Clothing

She/s  a Riot


Detox Design
We Wood
Second-Shop
Goshko
Crl.Store
Co.Come/In


Ślązaczką jestem z racji pochodzenia, bo Częstochowa to także Śląsk, ale jestem ją również duchowo. Niezmiernie cieszy mnie to, że na Śląsku coraz więcej dzieje się pod względem modowym. Gdy usłyszałam o tym iż w kwietniu odbywać się będzie kolejna II już edycja Silesia Swag Show stwierdziłam, pojadę, zobaczę ... Do Katowic wybraliśmy się całą paczką: ja, mój mężczyzna (prywatny fotograf w jednym), Paulina i Marta z przyjacielem Jankiem. 

Droga jak to droga, w miłym towarzystwie czas szybko mija i ani się nie obejrzałam byliśmy już na miejscu. Cel naszej podróży można było poznać bez problemu, bo już 100-200 m przed Galerią Szyb Wilson, wszędzie gdzie było to tylko możliwe, stały samochody.  Zainteresowanie targami było ogromne, czasami ciężko było dostać się do któregoś ze stanowisk, ale to nas nie zniechęcało. Po 1,5 h przeszliśmy już obie sale wypełnione towarami różnych marek. Miałam wrażenie, że ciągle widzę to samo ... W gąszczu ubrań i dodatków znalazły się też prawdziwe perełki. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, lecz ceny niektórych były, moim zdaniem, wygórowane, dlatego wyszłam z pustymi rękami ... Ogólne wrażenia pozytywne, można było obejrzeć i faktycznie "dotknąć" produkty z większości popularnych sklepów internetowych. Wystawców było sporo i ogólnie impreza dobrze zorganizowana. Jedyne co mogę zarzucić ... to sobie ... brak gotówki. 

20 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe towarzystwo!! Ten brak gotówki to też moja bolączka, a szkoda, bo było wiele fajnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dziękuję ;) brak gotówki to bolączka, która trwa i nie ma końca, ale miejmy nadzieję, e w końcu się odmieni i będziemy miały tyle kasy, że nie będziemy wiedziały na co ją wydawać ;P

      Usuń
  2. chetnie pobuszowalabym posrod tych stoisk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było gdzie, więc następnym razem zapraszamy do Katowic :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, zawsze warto wybierac sie na rozne takie imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz żałuję, że mnie nie było :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, szkoda, zwłaszcza, że Cię nie mogłyśmy spotkać :/

      Usuń
  5. świetne zdjęcia i super relacja! Szkoda, że mnie tam nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudenkaaaaa przeróżne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, looks like clothing heaven!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Enter my GIVEAWAY for a chance to win one of the two By Cleo statement necklaces!

    Ps: Samen met mijn beste vriendin ben ik een renblog begonnen: www.chicksrunningonkicks.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Było meeegaa! Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać moje kochane :*
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my również dziękujemy :) miło było Cię poznać i mam nadzieję, że będziemy się częściej spotykać przy innych tego typu imprezach :)

      Usuń
  9. Super super zdjęcia :) Musialo być naprawdę świetnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. wybacz, czasem hosting na którym trzymam zdjęcia zawodzi :/

      Usuń
  11. Fajne ubranka. Ciekawie tu u Ciebie na blogu ;)

    Gbybyś miała ochotę na wspólną obserwacje, daj mi znać

    OdpowiedzUsuń
  12. esxtra zdjecia ;p tez chcialabym tam byc

    OdpowiedzUsuń