you can be next



Z racji mojego wzrostu, już od najmłodszych lat słyszałam, że powinnam zostać ... modelką. Oczywiście ilekroć ktoś wypowiadał te słowa, a ja przeglądałam kolejną gazetę z "top modelkami" utwierdzałam się w przekonaniu, iż to nie dla mnie. Brakowało mi urody, pewności siebie, wiary we własne możliwości itp. itd. Do dnia dzisiejszego mam ubytki w tych kwestiach... Nie martwcie się, zdania nie zmieniłam. Jednak chętnie podziwiam piękne kobiety, tak kobieta też może oglądać inne kobiety i to nie patrząc na nią z zazdrością lecz podziwem. Jestem pewna, że i wśród Was moje drogie Panie schowane są pełne wdzięku dziewczęta, które chciałyby spróbować swoich szans w tej dziedzinie życia. Spieszę się więc donieść o kilku ważnych kwestiach dotyczących trwających castingach do tegorocznej edycji Elite Model Look Polska.

Zespół Elite rozpoczyna swoją coroczna podróż po Polsce w poszukiwaniu przyszłych gwiazd światowych wybiegów. W tym roku castingi do Schwarzkopf Elite Model Look 2013 będą miały miejsce w Słupsku, Łodzi, Dąbrowie Górniczej, Opolu, Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie. Pierwszy został przeprowadzony 6 kwietnia w Słupsku, a ostatni będzie miał miejsce 22 czerwca. Dodatkowo, od połowy kwietnia,  kandydatki mogą aplikować poprzez casting prowadzony w Internecie TUTAJ.

Zwieńczeniem kilkunastu tygodni castingów będzie wybór najlepszych kandydatek. Selekcji dokonają scouci Elite. Finalistki wybierane są nie tylko na podstawie ich fotogeniczności, osobowości czy naturalnego piękna, ale także dla ich potencjału - stąd z wybranymi dziewczętami francuscy i polscy przedstawiciele agencji spotkają się osobiście. Wybrane dziewczęta wezmą udział w finałowej Gali a wcześniej w tygodniowym zgrupowaniu Elite Model School. Wszystkie będą miały szanse zaprezentowania się podczas finału a jedna z nich zakwalifikuje się do światowego finału Elite Model Look 2013 - wezmą w nim udział finalistki ze wszystkich 70 krajów, w których przeprowadzany jest konkurs. Nagrodą główną, prócz niezapomnianej przygody, jest trzyletni kontrakt z najbardziej znaną agencją świata – Elite.

Castingi do Schwarzkopf elite model look Polska 2013 będą miały miejsce w:
- Słupsku, 6 kwietnia 2013 w CH Jantar
- Łodzi, 13 kwietnia 2013 w Manufakturze
- Dąbrowie Górniczej, 21 kwietnia 2013 w CH Pogoria
- Opolu, 11 maja 2013 w CH Karolinka,
- Gdańsku, 25 maja 2013 w Galerii Bałtyckiej
- Krakowie, 8 czerwca 2013 w Galerii Krakowskiej
- Katowicach, 9 czerwca 2013 w Silesia City Center,
- Wrocławiu, 15 czerwca 2013 w Galerii Dominikańskiej
- Szczecinie, 22 czerwca 2013 w Galerii Kaskada.

Aby wziąć udział w castingu należy:
· być kobietą 
· mieć od 14 do 22 lat (dziewczęta poniżej 18 roku życia muszą przynieść formularz zgody opiekuna na ich udział w konkursie – do pobrania na stronie Elite Model Look)
·mieć przynajmniej 172 cm wzrostu.

Pamiętajcie, że każda z Was ma szansę! Nie bójcie się walczyć o swoje marzenia! Spróbujcie swoich szans i przyjdźcie na casting! 
O kolejnych castingach będę Was informować na bierząco.

12 komentarzy:

  1. Łooo no ja niestety się nie nadaję :P hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. megaaaaaa
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z moim wzrostem mogę sobie tylko pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne zdanie jak Ty, od dziecka mi mówiono, że zostanę lub powinnam zostać modelką, jednak wg mnie to po prostu nie dla mnie, jakoś mnie nie kręci chodzenie po wybiegu, jednakże, wolałabym fotomodeling, to jest o wiele lepsze, to jest najgorsze, że agencje zazwyczaj potrzebują wszechstronnie uzdolnionych dziewcząt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty powinnaś iść bo sie nadajesz na modelke ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy mnie nie kręcił ten zawód ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to zawsze byłam za gruba na modelkę a teraz to jeszcze jestem za stara :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze możesz spróbować swoich sił :) może akurat uda Ci się :)

    OdpowiedzUsuń