20 maja 2013

black & white

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Czerń i biel to jeden z najpopularniejszych trendów tej wiosny. Mimo, że tak często powtarzany, prosty w odbiorze i wydawać by się mogło minimalistyczny, to można go zestawiać na wiele różnych sposobów. Sama mam sporo pomysłów na połączenie czerni z bielą, które mam zamiar zastosować w praktyce po raz kolejny i kolejny i jeszcze jeden ... Narazie wersja casual, zresztą jak zawsze u mnie, chyba ... Casual to moje drugie imię.

/ t-shirt - no name / pants, necklace - H&M / t-bar flats - New Yorker /

P.S. Na moim fanpage na facebook-u trwa konkurs z marką Conte zapraszam do udziału TUTAJ.

53 komentarze:

  1. podoba mi się przełamanie b&w, kolorowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twojemu, prosto i ślicznie! Ja też teraz uwielbiam czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste zestawy są najlepsze :))
    Śliczny naszyjnik!
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słusznie. Jak z casualem się dobrze zaprzyjaźnisz to będzie Ci lepiej żyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i fajnie :) Czerń i biel tak szybko nie wyjdzie z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie! butki mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning statement necklace!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny naszyjnik. Jedna mala a rzecz a jak cieszy ;) uwielbiam takie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice casual look! Love it! But especially love your necklace!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie!


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous necklace

    http://giaa-fashion.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja! Szczegolnie swietne buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze biało czarne a przez buciki i naszyjnik jest niezwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Cię w takim wydaniu, piękne buty, piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ;) dziękuję ;*

      Usuń
  15. bardzo fajne buty i świetnie ożywiają zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. niby prosto,klasycznie a robi fajne wrażenie;)extra naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  18. So simple but great outfit! I like it!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look mega naszyjnik pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne buty i rewelacyjny naszyjnik ! w ogóle połączenie bogatego naszyjnika ze zwykłym T-shirtem to coś co uwielbiam <3 ! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* tak takie połączenie to jedna z moich ulubionych kombinacji ;)

      Usuń
  21. Ślicznie Ci w bieli! A naszyjnik jest obłędny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like your statement necklace!! :) xx



    I can't wait to see you on searchingforlbd.com


    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobne buciki, tylko z brokatem na paskach, co utrudnia chodzenie. Mam nadzieję, że Twoje są wygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są wygodne ;) nic nie uwiera na szczęście ;)

      Usuń
  24. Jaką Ty masz świetną figurę!:) Wyglądasz bardzo fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarno-białe zestawienia zawsze będą na czasie - i całe szczęście, bo często ratują z opresji, kiedy nie wiemy, co na siebie włożyć ;) Cudowny naszyjnik!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I like the casualness of this outfit :)

    Sarah x
    sarahloves.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Minimalizm - coś, co tygryski lubią najbardziej ;)) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prostotę zawsze warto przełamać ostrymi dodatkami tak jak tu malinowymi ślicznymi butami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zestaw, wyglądasz pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyny w swojej prostocie jest ten zestaw, a naszyjnik cudo!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  31. buty i naszyjnik dodają stylizacji charakteru, super wyglądasz, klasa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne buty i ten naszyjnik ;))

    OdpowiedzUsuń