03 maja 2013

on the rock

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Olsztyn koło Częstochowy to jedno z moich ulubionych miejsc. W tym kierunku wybieram się gdy czuję psychiczne zmęczenie i potrzebuję energii. Kiedy natłok myśli i problemów jest nie do zniesienia. To tutaj oczyszczam umysł, odpoczywam i nabieram sił do działania. Widoki ze skałek są dla mnie niczym balsam dla duszy ... Banalne, a jednak niezbędne do normalnego funkcjonowania ... przynajmniej dla mnie.

/ sweater - H&M / pants - second-hand / flats - Renee / necklace - no name /

58 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana, Ty również ślicznie wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twój sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajne fotki i sweterek rzeczywiscie supcio, no i wisiorki oczywsicie :)

      Buzka ... United Kingdom Of Fashion

      :)

      Usuń
  3. pieknie wygladasz cudne buciki- i nie jest to absolutnie banalne - malo jest ludzi którzy zachwycaja sie widokiem i przyroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, mało jest takich ludzi, ale ja na pewno do tej garstki należę ;) nie wyobrażam sobie mojego funkcjonowania bez przyrody i chwili wytchnienia na świeżym powietrzu :)

      Usuń
  4. jak ładnie! kolor spodni jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladnie, zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodko :) Ile dałaś za sweterek ??


    Odwdzięcz się na:
    http://exclaimhere.blogspot.com/
    byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter kupowałam jakieś 2 lata temu i wtedy na wyprzedaży dałam za niego 40 zł ;)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo mój Olsztyn <3 od razu wiedziałam :D

    buciki są mega! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie przypominasz mi Kristen Stewart. Piękny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie, śliczne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz kochana, prześlicznie, cała stylizacja jest taka jaśniutka ale na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek i balerinki masz śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz na tle tych niesamowitych widoków ! świetna portki i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Love that green and white together! X

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalinko świetnie wyglądasz w takich delikatnych kolorach! Jestem na tak:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i świeża stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog i zdjęcia!:)

    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* bardzo mi miło czytać taką opinię :)

      Usuń
  19. Ale ładny, lekki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczny sweterek! :) masz bardzo ładne oczy.

    dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi dear, you look so great. Check our latest post if you like we can follow each other on GFC and BLOGLOVIN! let us know. Kisses from KENYA

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać , że jesteś bardzo zrelaksowana, stylizacja świetna . Bardzo dobre połączenie. Wyglądasz pięknie ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  23. Love love love the key necklace! And you look gorgeous in this outfit!!!!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudownie wyglądasz w tych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybrałaś złe miejsce na zdjęcia, bo widoki troszkę odciągają wzrok od Ciebie :P chodzi mi o to, że tam jest pięknie <33333 ale co do stylizacji, to w moim guście, super zestawienie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na to z tej strony, to masz rację ;D widoki piękne, ale właśnie dlatego nie mogłam się z Wami nimi nie podzielić ;)

      Usuń
  26. piękny kolor spodni i extra balerinki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny sweter, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ładne spodnie :))) ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody :) http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. takie spodnie mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne miejsce na sesję! :) Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz, a widoczki w tle to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful! love the color of your pants so great.

    xx francesca
    http://www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ten sweterek musi być strasznie milusi w dotyku ;) spodnie tez spoko, ale nie dla moich zwalistych nóg :/

    OdpowiedzUsuń
  34. NICE!!!

    http://sweettemptation.overblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne spodnie, ten kolorek jest boski:)


    Zapraszam do siebie na rozdanie okularów, bo naprawdę warto:)
    Pozdrawiam,
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń