30 maja 2013

press breakfast - BOULANGERIE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

We wtorek miałam przyjemność być gościem śniadania prasowego nowego lokalu w Częstochowie - Boulangerie. Ucieszyłam się na tą wiadomość, ponieważ w naszym mieście mało się dzieje i zawsze miło jest dowiedzieć się, że powstaje nowy projekt z ciekawą inicjatywą. 

Boulangerie to piekarnio-cukiernia, która serwuje śniadania, lunche oraz standardowe usługi kawiarniane. Lokal ma bardzo dobre położenie, gdyż znajduje się w samym "sercu" Częstochowy nieopodal placu Biegańskiego, na ul. Śląskiej 3/5. Nie bez przyczyny o tym piszę, bo mimo, że to centrum miasta, to nie ma w tej okolicy wielu lokali gastronomicznych. Odważyłabym się rzec, że jest ich wręcz zbyt mało... ale co tu się dziwić skoro aleje z każdym miesiącem pustoszeją coraz bardziej na rzecz tłumów w Galerii. Wracając jednak do rzeczy Boulangerie to nie tylko miejsce w którym zaspokoimy swój głód, zachwycimy podniebienie i rozpieścimy kubki smakowe; dzięki wypiekom przygotowywanym na miejscu ze świeżych składników. Ważne jest też to, że nie zrujnujemy przy tym naszego budżetu, bo ceny są (co mnie bardzo zdziwiło, oczywiście pozytywnie) naprawdę bardzo niskie. Przede wszystkim to miejsce w którym będziecie mogli wziąć udział w organizowanych spotkaniach, warsztatach i podziwiać wystawy. W najbliższym czasie będzie coś dla mam i pań, ponieważ już w czerwcu będą odbywać się spotkania dotyczące tematu, który interesuje niemal każdą kobietę, czyli makijażu. Po szczegóły i aktualności zapraszam na fanpage Boulangerie na którym dowiecie się o wszystkich imprezach i promocjach niemal od razu. Jestem pewna, że jeszcze nie raz tam wrócę i być może nawet spotkam tam kogoś z Was, kto wie... Polecam zajrzeć do lokalu i przekonać się osobiście o wszystkich jego zaletach; zwłaszcza, że już od środy możecie korzystać z jego pełnej oferty i to już od 6.00 aż do 18.00.

Bardzo dziękuję za zaproszenie oraz możliwość posmakowania wyrobów Boulangerie pani Judycie i właścicielom.  Miło było spotkać się ponownie z koleżankami blogerkami (Maja i Zuzia, Paulina, Ewa), z którymi nigdy nie mogę się nagadać. Dzięki dziewczyny, mam nadzieję, że wkrótce znowu będzie okazja do plotek.

17 komentarzy:

  1. Wygląda wszystko apetycznie i napewno wpadnę !

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne miejsce i jakie smakołyki mmm....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dotarłam i mogłam się z Wami spotkać:)!
    A knajpka ma coś w sobie, szczególnie ceny!

    PS> Ale mi zbliżenie cyknęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne miejsce, a ciastka wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My tam dziś znów zawitamy, na fanpage B. są piękne kuszące babeczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko ja już miałam okazję być tam ponownie, wpadłam po śniadanie na wynos. I za kawę, kanapkę z pełnoziarnistego palucha i rogalika zapłaciłam w sumie zawrotne 7 zł:).

      Usuń
  6. Wow that delicious food!!!! :O

    Kisses,

    Benedetta

    www.daddysneatness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle pysznego jedzonka, że już jestem głodna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie było, jak tylko będziemy w Czewie to tam wpadniemy :) a może następne spotkanie blogerek tam zorganizujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawiła się już taka propozycja, ale jeszcze zobaczymy, bo czasami ciężko zgrać terminy ;)

      Usuń
  9. ale pyszności :))

    zapraszam do mnie na fantastyczny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypiekom* ;) Polecam pyszności z Florentynki dostępne w Boulangerie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejsce naprawdę świetne !:)

    OdpowiedzUsuń