spikes and straps

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Pozostaję pod fascynacją spodni z szerszymi nogawkami, których w mojej szafie przybywa. Uwielbiam rurki i nie mam zamiaru się ich wszystkich pozbywać, ale ... czasem, tak dla odmiany, fajnie jest założyć ubranie o innym kroju i fasonie. Dodatkowo są to moje pierwsze wzorzyste spodnie, więc jest to swego rodzaju przełom, tym bardziej, że poszukuję kwiatowych obcisłych rurek. Wiosna przyszła ... coś się zmienia. Miejmy nadzieję, że na lepsze. 

/ sweater - second-hand / pants, necklace - WholeSale-Dress / flats - Centro /

51 komentarzy:

  1. świetne połączenie pasków i neonowego sweterka, jedyne czego mi brakuje w tej stylizacji to szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne masz te spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczysty ten żółty!
    Pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygladasz :) sweter jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej zauroczył sweterek!
    jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Paski i żółty sweterek świetnie się komponują!

    OdpowiedzUsuń
  7. i adore those stripy pants
    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, zdecydowanie podoba mi się to połączenie:) jestem tu pierwszy raz, ale już się zadomowiłam:)) obserwuję i po cichu liczę na rewanżyk:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooooooooo ale świetne spodnie!!! <3 kurczxe chcę takie!! :)
    super wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna stylizacja, taka niewymuszona - super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo modnie i stylowo, po prostu rewelacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zestawienie pasków i neonów, lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie bardzo ładnie wyglądają ;))!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny kolor swetra. Świetnie całość połączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię takich nogawek, ale wzór na spodniach wygląda super i plus za świetny kolor sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne połączenie pasiastych portasków i tego neonu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy zestaw. uwielbiam czarno-białe paski w połączeniu z kolorami. sama parę razy się tak ubierałam ;p. jedynie ten sweter wydaje mi się za szeroki do spodni. myślę, że jeżeli spodnie są szersze, to dal równowagi góra powinna byc wąska ;p :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja, do twarzy Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, uwielbiam to połączenie kolorów. Wyglądasz mega fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paski rządzą. Ogromny plus za niespotykany krój spodni.
    Zestaw, jak dla mnie, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit


    New post on the blog:
    http://couturetrend.blogspot.com/2013/05/red-sea.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw. Uwielbiam limonkowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny set ! zakochałam się w tej bluzce <3 zresztą całe zestawienie wygląda idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Super spodnie i sweterek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ciao ,

    quite unusual yellow and stripes , but very nice result. like it .

    thanks so much for your kind comment .
    Do you know that quite often I sleep with socks that I bought in Zakopane ? so warm......!!!

    ave

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi Ave :) nice to here that, hope it was great time in Zakopane ;) and in the future you will go to Czestochowa again, all the best for you ;*

      Usuń
  26. Świetne są te spodnie sama przymierzałam podobne w sklepie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz prześlicznie w tym sweterku i spodenkach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak!!! Swietny sweter udalo sie Tobie znalezc w lumpku. Za to kocham second handy! O tak zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ja za to uwielbiam ;) chodzę do nich właśnie dlatego, że za małą sumę, można (przy dobrym szukaniu) znaleźć prawdziwe perełki ;)

      Usuń
  29. Super pretty outfit! Thank you for your comment in my blog!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejna dobra stylizacja :)

    http://flybttr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the pictures. Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours on GFC and Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  32. swietne polaczenie ;) ja mialam na sobie raz spodnie w paski i zdecydowanie to nie byl moj fason, ty za towygladasz swietnie ;)

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jesli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. super wszystko razem wygląda:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz interesującą urodę :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz bosko! A spodni zazdroszczę <3

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Są paski, jest kolor...świetny zestaw! lubię takie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubie takie połaczenia kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń