spring flowers

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Total look podobał mi się od zawsze jednak nie miałam okazji, a może i odwagi tak się zaprezentować. Przez długi czas wolałam oglądać tego typu zestawienia na innych osobach. Parę dni temu, podczas przebieranek przed lustrem w moje ręce wpadły części garderoby w podobnych, niemal identycznych kolorach, założyłam, spodobało mi się, postanowiłam się przemóc i oto moja wersja total look-u w odcieniach czerwieni. 

/ sweater - second-hand / pants - Vila / boots - SequinShoes / 
/ necklace - WholeSale-Dress / bracelet - Iloko /

63 komentarze:

  1. wow !
    jak czerwono !
    super naszyjnik!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ile żywego koloru! total look to trudne połączenie, można przesadzić, ale idealnie dobrałaś odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, ja co prawda nie przepadam za czerwienią, ale ty wyglądasz w niej obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię ;) z reszta to chyba widać po tym poście ;D dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  4. czerwoonooo mii :D świetnie wyglądasz!
    aaa! naszyjnik jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie total looki. Czerwień jest jak najbardziej hot! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę za dużo retuszu na twarzy według mnie, nie sądzę że tego potrzebujesz bo masz ładna buzie :) fajnie przelamalas czerwien zlotymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. love your look. the sweater is fantastic.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm jak dla mnie, to chyba jednak za duzo jednokolorowosci na raz :) chociaz ciekawie ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! Mam takie buty, ale czarne :D są świetne !
    Naszyjnik super ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. super! bardzo lubię monokolorystyczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win an amazing and elegant Chicabiti dress!!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięęęękne buty <3

    fajny taki monochrom;))!

    OdpowiedzUsuń

  13. fajny taki monochromatyczny zestaw;))


    buty boskie, moje marzenie <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. próbowałaś kiedyś podkreślić oko? spróbuj raz nie pomalować dolnych rzęs tuszem, a na górnej powiece narysować kreskę, Może być bardzo cienka i prawie niewidoczna (polecam dla Ciebie kolor brązowy). Będziesz wyglądać szczęśliwiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem, że nie próbowałam, ale może spróbuję i faktycznie będę wyglądać korzystniej ;) dzięki za radę :)

      Usuń
  15. ooo świetnie! uwielbiam takie dopasowane zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie! :) Tylko jak dla mnie za dużo czerwonego. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz:) total czerwień jeszcze nigdzie nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde no geniusz objawienie - pieknie - uwielbiam cie <3 naszyjnik miszcz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawstydziłaś mnie :) bardzo dziękuję Kochana ;*

      Usuń
  19. sweterek w połączeniu z naszyjnikiem i botki , mega!:) spodnie pewnie zaproponowałbym inne ale jest ciekawie bo są w niewiele odbiegającym kolorze a całość nie zlewa się;) zapraszam na mojego świeżo założonego bloga http://aboutwhatwomenlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ha genialnie w tej czerwieni , czerwień + złote dodatki to jest to ! rewelacyjny naszyjnik <3 !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  21. oprócz total black i white mam średnie podejście do zestawień w jednym kolorze, ale ta czerwień wyszła Ci świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że i w PL wiosna na całego...nareszcie :) piękny naszyjnik i buty! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. czerwony total look wygląda oszałamiająco, najbardziej podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. love the boots and sweater! you look stunning! xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  25. love that necklace!

    http://www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś świetna. ;)

    www.ankiefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great necklace! Love it.

    PS! Please feel free to check out my latest giveaway - you could win yourself a Daniel Wellington watch (worth £200)!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja za total lookiem nie przepadam; nie wiem, jakoś nie potrafię się przemóc. Zawsze muszę mieć coś w innym kolorze, żeby przełamać barwę. Ale Twój sweter i naszyjnik bardzo mi się podobają. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ten naszyjnik!! tlo tez boskie :)

    buziaki z NYC :)

    OdpowiedzUsuń
  30. HEY LOVED UR POST

    WOULD U LIKE FOLLOW EACH OTHER WITH BLOGLOVIN? I ALREADY FOLLOWED U

    http://shopaholiclama.blogspot.c...
    http://www.stylosis.com/
    http://bloglovin.com/
    http://instagram.com/shopaholic11

    Much♥
    Twinsladybug

    OdpowiedzUsuń
  31. myślałam że to naszyjnik z Tideland, bo chciałam sobie taki kupić : ) Jesteś z niego zadowolona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona ze swojego naszyjnika, jest świetny i pasuje do wszystkiego ;) najchętniej nosiłabym go non stop :)

      Usuń
  32. Gorgeous! I really love the necklace! *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. I love love love your shoes! amazing look love the way you styled the pieces! red on red looks fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny zestaw, a kwiaty w tle prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń