26 maja 2013

white with denim

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Biel to kolejny hit tegorocznej wiosny-lata, który wpisał się w moje upodobania już dawno, dawno temu zanim stał się popularny, a teraz dodatkowo jest modny... Biel wygląda świetnie niemal w każdej kombinacji kolorystycznej, dlatego można ją zestawiać na setki różnych sposobów. Ja postawiłam na połączenie bieli i jeansu, ale podejrzewam, że jeszcze biel u mnie zobaczycie, bo mam kilka pomysłów na jej zestawienie. 

/ vest - B.Young / blouse - second-hand / jeans - Vila / flats - no name / necklace - Diva /

38 komentarzy:

  1. Biel jest rewelacyjna! Trzeba z nią troszkę uważać, nie zaplamić, nie zniszczyć, ale dla efektu warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. very cute look!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Kalineczko ! :) Pięka jesteś moja !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ładnie :) ale czemu się nie uśmiechasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mnie też ostatnio biel coraz mocniej kręci :) a biel i denim wygląda rewelacyjnie ! świetna kamizelka i genialny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny naszyjnik :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proste, ale świetne połączenie! Wyglądasz pięknie Kalinko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka naprawdę świetna ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jeansowy look :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto, wygodnie i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny outfit :) masz śliczne balerinki!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny wisior i kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no wlasnie biel i denim- bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw, genialne połączenie faktur, bardzo mi się podoba!!!! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zrobiłam taką kamizelkę ze starej kurtki!:) Bardzo fajny blog obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog! z przyjemnością zabawię tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie stylizacje :) cudny naszyjnik! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Precioso el loor de hoy estas muy bella me gustaría te pasarás por mi blog guapa besooos. Dolcebyvirginia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się, że całość się przeplata w jeansie i bieli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam przekonana do białych butów, Twoje mnie jednak urzekły:) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  23. niby zwykłe białe baletki, a jak ślicznie wyglądają :)


    http://mynameisaliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ach ten nasz wszechobecny jeans! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super kurtka jeansowa. Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń