men stuff

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Typowo męskie części garderoby, już dawno przestały być zarezerwowane tylko dla mężczyzn. Od wielu lat w modzie trwa bum na adaptowanie tego typu ubrań na potrzeby kobiecych looków. Nie mal w każdym sezonie pojawia się inna rzecz z szafy Panów, którą pragną nosić Panie. Tym razem padło na garnitury, które stały się kolejnym z wielu hitów powielanych przez większość osób interesujących się modą. Możemy oglądać ten rodzaj ubioru nie mal w każdej możliwej konfiguracji pod względem połączenia, koloru czy wzoru. Cieszy mnie, że projektanci i fashioniści nadają rzeczą wyciągniętym z "męskiej szafy" nowe, całkiem inne życie, które sprawia, że mamy zupełnie odmienne niż wcześniej spojrzenie na nie. Zwłaszcza, że kobiety w odpowiednio dobranych rzeczach o "męskim" kroju wyglądają niezwykle dobrze. 

/ blazer - second-hand / pants - F&F / t-shirt - New Look / flats - Centro / 
/ necklace - Fashuun Village / bracelet, rings - H&M /

30 komentarzy:

  1. Bardzo przypadła mi do gustu ta stylizacja. ;) Myślałam, że cały garnitur pochodzi z jednego sklepu, a tu takie zdziwienie! Oczywiście na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w czerwieni ;)!
    Pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* dobrze się w czerwieni czuję :)

      Usuń
  3. Świetny naszyjnik i pierścionki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalinko, doskonale Ci w tym zestawieniu, równiez i ten kolor dla Ciebie stworzony! Od tej pory gdy będziemy na zakupach zamierzam wciskać Ci czerwone rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana ;* ale może nie przesadzajmy z ilością czerwieni w mojej szafie ;P

      Usuń
  5. też spodnie i marynarka wyglądają jak garniturowy komplet, cholernie mi się podobają w połączeniu z bluzką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry garnitur, plus za czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję wszystkim za tyle miłych słów ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny czerwony garnitur, ma pazur! Elegancko, ale z przymrużeniem oka dzięki t-shirtowi. Osobiście zamieniłabym baleriny na szpilki (ale ja jestem uzależniona;))
    Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym byłą niższa to pewnie też byłabym od nich uzależniona ;P

      Usuń
  9. ciekawe połączenie :)
    podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to połączenie koszulka plus marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. BAAAARDZO ŁADNE POŁĄCZENIE KOLORYSTYCZNE..

    POMYSŁOWA STYLIZACJA :))

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooooooooooooooo łał <3 Kurcze ale świetnie z tą czerwoną marynarą! :)
    Kalinko wyglądasz genialnie!! :D i ja się w sumie cieszę, że wzięłam jednak te czerwone spodnie :P Razem z Twoim/Moim już (;p) naszyjnikiem i piaskowym topem wyglądają super :) :P hehe :)
    BUźki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ;* widzisz, to była dobra inwestycja ;D czekam na zdjęcia z tym zestawem ;)

      Usuń
  13. nie lubię czerwonego ,ale twoja stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny zestaw! Wyglądasz mega kobieco moim zdaniem :)A jakbyś założyła jeszcze szpili to już w ogóle był by szał totalny! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Madziu ;) gdybym nosiła szpilki to pewnie i bym je włożyła ;P ale ja jestem uzależniona od "płaskich" butów maks 5 cm ;P buziaki ;*

      Usuń
  15. Kochana, czerwony to Twój kolor :) wyglądasz suuuper! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona, przepięknie Ci w czerwieni ! :)

    OdpowiedzUsuń