07 czerwca 2013

once again neons

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Neony znowu modne... Tak, każdej wiosny i lata jest ich naprawdę sporo, ale nie zmniejsza to mojego zainteresowania tymi barwami. Tym bardziej, że w mojej szafie jest parę rzeczy w intensywnych kolorach i chętnie je noszę. Trzeba chociaż poprzez strój, ożywiać szarość dnia codziennego... Mocne odcienie potrzebują delikatnego podłoża, aby móc odpowiednio "błyszczeć", więc ja im takie minimalistyczne tło zapewniałam. 


/ sweater - second-hand / pants - H&M / 
/ necklace - Mohito / bag - WholeSale-Dress / t-bar flats - New Yorker /

29 komentarzy:

  1. Sto Lat Kalinko :* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! Niby bez ekstrawagancji, a zestaw przyciąga uwagę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!
    świetne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się połączenie neonowej żółci z różem! I to połączenie zawsze kojarzy mi się z Tobą ;) sweter jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się torebka :) ogólnie bardzo fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie kolorystyczne ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za neonami, ale w połączeniu z czernią jestem w stanie je zaakceptować ;) Wyglądasz ślicznie Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie,kolorystyka jest genijalna i ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorystyczne, fuksja i żółty ciekawie kontrastują i wyglądają rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie kolorów! Genialna torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam to połączenie kolorów <3 Cudownie wszystko ze sobą zgrałaś !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie kolorystyczne! Zakochałam się w torebce ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super look! Bardzo stylowo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. chce takie spodnie ostatnio lubie wszelkie szerokosci <3

    OdpowiedzUsuń
  15. great look!!!!! love the necklace.

    I am following you now. Please check my blog and maybe follow me back

    realizzy.blogspot.co.uk

    thanks

    eliza

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz Kochana! :) Spodnie są czadowe! :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń