patterned

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Wzory to coś czego zawsze unikałam i uważałam, że do mnie nie pasuje... Jednak ostatnio wiele rzeczy się zmienia, ewoluuje, przeistacza się w coś innego... Te zmiany dopadają i mnie. Kilkanaście dni temu skończyłam 25 lat, więc pomyślałam sobie, że warto dokonać pewnych podsumowań, zastanowić się co jest dobre co złe, co pasuje do mnie, a co mi już nie wypada... Doszłam do wniosku, że trzeba wziąć się w garść i pozmieniać to co mi przeszkadza i wadzi. Nie wszystko będzie od razu, ale myślę, że warto w końcu zacząć czerpać z życie to co najlepsze i najważniejsze, nie oglądając się na to co było, a wypatrując tego co może nadejść.. 

/ marynarka, spodnie - second-hand / top, buty - no name /

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. długo szukałam, a w końcu znalazłam tą idealną ;)

      Usuń
  2. Świetnie świetnie świetnie! <3 :) Mnie się bardzo w takim wydaniu podobasz:) Zdecydowanie więcej się 'wzoruj' hehe ^^
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana ;* postaram się ;P

      Usuń
  3. przepięknie wyglądasz, uwielbiam biel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym zestawie! Perfekcyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są rewelacyjne! świetny krój i wzór. W połączeniu z biała marynarką tworzą zjawiskowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful pants! You look great!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzory, szczególnie w tak fajnym połączeniu, nie są złe! Bardzo dobrze wyglądasz :-)

    Zapraszam serdecznie na małe rozdanie:
    http://czmiel.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zaległe wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość świetnie wygląda. W szczególności podoba mi się marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw, bardzo mi się podoba!!!Pozdrawiam Marta :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bomba!Marynareczkę bym podwędziła;]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziękuję za tyle miłych słów ;* jesteście cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne portaski i rewelacyjna marynarka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna letnia, elegancka stylizacja. Wyglądasz przepięknie:) świetne fotki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* a i fotograf się ucieszy ;D

      Usuń
  15. fajny outfit, marynareczka cudowna/1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci tych spodni ;o obłędne! I genialnie połączone ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this pants

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ja też miałam takie podejście do wszelkich wzorów, ale w tym sezonie kompletnie mi się odmieniło :) Cieszę się, że Tobie także - te spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to całkiem jak mnie ;) to chyba za sprawą pięknych wzorów, bo w poprzednich sezonach bywało z tą "pięknością" różnie ;P

      Usuń
  19. Genialne spodnie i marynarka!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj kochana, wyglądasz rewelacyjnie :) nic bym nie zmieniła! Zapraszam do mnie na nowy post :) jestem ciekawa co sądzisz o mojej stylizacji :)

    Vanessa, http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję;* chętnie zajrzę ;)

      Usuń
  21. Świetny zestaw, a marynarka jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycam się tym zestawem! wzroku nie mogę oderwać! 100% mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  23. You look so pretty, that is the perfect white blazer!!

    OdpowiedzUsuń
  24. po porstu genialnie <3 mimo wzorzystych spodni twoja milosc do minimalizmu zachowana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ;) ta miłość jest ogromna, ale wzory zaczynają się przebijać ;D dzięki Kochana ;*

      Usuń
  25. Ślicznie.
    Jesteś bardzo podobna do Kristen Stewart. Według mnie jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że jestem podobna ;) dzięki ;)

      Usuń
    2. zgadzam sie!
      bardzo pozytywnie :):)

      Usuń
  26. Always inspiring,love!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana spóżnione, ale szczere życzenia urodzinowe :) wyglądasz super...szykownie i elegancko, ale bez przesady :) bardzo mi się ten zestaw podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* ciesze się, że się podoba ;) pozdrawiam!

      Usuń
  28. łaaa, zawsze podziwiam jak ktoś nosi coś innego niż zwykłe jeansy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorystycznie i fakturo wszystko fajnie dobrane - jednak co do marynarki mam wrażenie, że potęża Cię w ramionach - nie wygląda to dobrze. Buty nie wygladają źle, ale wydaje mi się, że lepiej by się przenetowały do takiego zestawu szpilki. Pomimo to i tak mi się podoba :)

    U mnie z kolei dzisiaj sportowa elegancja - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  30. łał!świetna marynarka!myślałam,że to Zara,widziałam bardzo podobną!
    świetny look!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze myślałaś, bo oryginalnie ta marynarka jest z Zary, znaleziona w sh, za 17 zł ;)

      Usuń
  31. If I only understood what you wrote... But I can tell by the pictures you look stunning at least!! :)

    xx
    www.http://mrs-smithh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń