10 czerwca 2013

Sinsay opening - Katowice - 28.05.2013

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

28 maja miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu sklepu marki Sinsay w Katowicach, w centrum handlowym Silesia City Center. Odkąd tylko usłyszałam, iż koncern LPP planuje utworzenie nowej marki byłam ciekawa jak i co będzie ona reprezentować. Pilnie śledziłam poczynania nowego dziecka założycieli Reserved, obserwowałam jak otwierał się pierwszy, drugi i dziesiąty sklep. Czekając aż owe otwarcie będzie miało miejsce nieco bliżej mojego rodzinnego miasta. Gdy otrzymałam zaproszenie, nie zastanawiałam się ani chwili... Wiedziałam, że chcę tam być i sprawdzić na własnej "skórze" dzieło o którym wszyscy mówią. 

Nie zawiodłam się! Sinsay od początku był "reklamowany" jako miejsce w którym znajdziemy ubrania dla młodych dziewczyn i kobiet w wieku do 25 lat. Tak, właśnie jest... Kolekcja jest pełna luźnych t-shirtów z ciekawymi napisami, bluz, sukienek, spodni, biżuterii, dodatków i wielu innych rzeczy idealnie wpasowujących się w tryb życia młodych osób. Myślę, że produkty marki Sinsay spodobają się również osobą w wieku 25+. Najważniejszą rzeczą promującą i zachęcającą do odwiedzin Sinsay są ceny. Rzadko kto pogardzi t-shirtem za 20 zł, biżuterią poniżej 10 zł czy modnymi balerinami za 50 zł. Wiele z Was będzie się w tym momencie zastanawiało, jaka jest jakość ubrań i dodatków w takiej cenie, bo przecież większość ludzi twierdzi, że jakość produktu idzie w parze z ceną... Też należę do malkontentów, ale wykończenie produktów oraz ich jakość pozytywnie mnie zaskoczyły. Po pierwszym dotyku czuć, że koszulki są wykonane z lepszych gatunkowo materiałów niż w innych sieciówkach. 

Dodatkowymi atrakcjami z których mógł skorzystać każdy klient odwiedzający sklep w dniu otwarcia były liczne konkursy z nagrodami, możliwość stworzenia swojej własnej eko-torby na zakupy oraz sławna fotobudka, która cieszyła się największym zainteresowaniem, także blogerek. Ja z pewnością będę zaglądać do Sinsay, zwłaszcza po dodatki i topy, bo ich nigdy za dużo. 

23 komentarze:

  1. Sinsay, to naprawdę fajna marka, można znaleźć dużo ciekawych ubrań za małe pieniądze. Widać, że bawiłaś się świetnie :)

    Jeżeli masz ochotę wygrać t-shirt Red Valentino, to zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    zapraszam do mnie, nowy post to dopiero początek! :)
    obserwuj?

    http://lubiegrzeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sklep i super relacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym sklepie można znaleźć naprawdę świetne rzeczy z tego co ostatnio widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak do tej pory w tym sklepie byłam tylko raz ale już zdążyłam się w nim zakochać! ;d już się nie mogę doczekać otwarcia w moim mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sinsay ma w swojej ofercie naprawdę ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety w tym sklepie kompletnie nic nie ma, dziewczyna specjalnie tam pojechała i się zawiodła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, the wonderful stuff! If I ever wandered into such a store, I wouldn't know where to start shopping first. I'd literally take everything! :O
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://fashion-shell.blogspot.com
    Lots of love! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochana :D :*
    A relacja z eventu super! :D Extra wyglądałaś! :) Zdjęcia w perukach boskie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna rzecz z asortymentu goodlookin - w tym kurtki, ramoneski, i inne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam biżu z tego sklepu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice!!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.de/2013/06/print-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana uwielbiam Twoje relacje z tego typu imprez, nie dość, że zawsze są super fotki, to jeszcze szczery "opis" :) jak tylko będę miała okazję, z przyjemością zajrzę do tego sklepu:) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam jakos za tym sklepem nie szaleje:D

    OdpowiedzUsuń
  15. super relacja ;) Przyjemna obsługa w sklepie. Dawno tak sympatycznych dziewczyn nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń