13 czerwca 2013

vintage denim

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Jestem ogromną fanką jeansu i nie wydaje mi się aby to mogło się zmienić... Wielbię go w szczególności za walory użytkowe, wygodę, uniwersalność i duże możliwości różnorodnych połączeń jakie ze sobą niesie. Zwolenniczką minimalizmu stałam się za to całkiem nie dawno. Proste kroje, formy, jednolite odcienie to coś w czym czuję się najlepiej... i choć coraz częściej sięgam po wzorzyste tkaniny to myślę, że pozostanę mu wierna aż do końca...

/ denim jacket - vintage / pants - second-hand / t-shirt, wedges - no name / 

27 komentarzy:

  1. fajna kurteczka ;)
    Zapraszam do lajkowania mojego świeżo założonego fanpagu
    http://www.facebook.com/jagodowojagodowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Świetna kurtka.

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty przepiękne, ostatnio mam "fazę" na koszule jeansowe ;D katana też by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię jeans ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylówa :o fajny blog <3<3 zapraszam do mojej koleżanki: http://vausse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie i prosto:) fajne buciki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz Kochana :) tą kurtałkę widziałabym u siebie :)
    I uśmiech na ostatnim zdjęciu się pojawił nawet! <3 :)
    hehe buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna katana! Całość również pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale te spodnie świetnie na Tobie leżą i idealnie komponują się z butami ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, prosty zestaw :) kurtka rewelacyjna! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. a'la męska 'dżinsówka' bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielgachna kurtka jeansowa - lubie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna katana ! Bardzo lubię takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, ja też uwielbiam jeans, chociaż z syntetycznymi mieszankami, co by nie był taki sztywny (moja trauma z podstawówki).
    Buty śliczne i praktyczne, bo niewysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaa dopiero co wczoraj przygotowywałam post inspiracyjny o jeansie :P też jestem jego ogromną fanką ;) cudowna kurteczka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna katana ! :) i super blog!
    Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji ;)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz :) zapraszam do siebie może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kurteczka,wszystko pięknie razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń