body chain

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Lato to czas wysokich temperatur... Prawie nikt nie zakłada na siebie zbyt "dużo" o tej porze roku (piszę prawie, bo zawsze zdarzają się wyjątki). Ja należę do osób, które cenią sobie komfort związany z odpowiednim doborem stroju do warunków atmosferycznych  Nie lubię marznąć, ale za zbyt intensywnym poceniem się, także nie przepadam (poza tymi krótkimi chwilami podczas opalania, rzecz jasna). W tym czasie, najchętniej przyodziewam lekkie, przewiewne tkaniny i wygodne ubrania o minimalistycznym wydźwięku, dekorując je oryginalną biżuterią, aby nie było, aż tak nudno...

/ top - New Yorker / spodenki - second-hand / łańcuch - FashuunVillage / pierścionki - H&M /

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz na Romwe akcesoria niezbędne przy robieniu make-up, tylko $2.99-9.99


Makeup things come again!  Eye Shadow PaletteMakeup Brushes, etc. Do you like them? 

41 komentarzy:

  1. Ciekawy ten łańcuch ;) Szczerze mówiąc, ja bym się nie odważyła go założyć.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, fajny łańcuszek, przydałbym mi się nad morze :) wYglądałąbym prawie jak Rihanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na plaże do kostiumu to idealny gadżet ;)

      Usuń
  3. Prosto, ale zdecydowanie nie jest nudno ;) ps. Kochana muszę przyznać, że bardzo Twój styl lubię ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie się cieszę ;D i dziękuję ;*

      Usuń
  4. Bardzo fajny, minimalistyczny strój:).

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna alternatywa z tym łańcuchem - ma w sobie to coś, co zmienia cały set!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą ;) ma to coś ;)

      Usuń
  6. spodenki są świetne! Chętnie bym Ci je zabrała, podoba mi się ich połączenie z bluzką ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo takich szukałam i nie oddam ;P

      Usuń
  7. bardzo stylowy gadzet - dla mnie idealny do malej czarnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę i jak widać ile osób tyle na niego pomysłów ;)

      Usuń
  8. super :)
    zapraszam na mojego bloga: http://essqise.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie minimalistyczne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie body chain, żeby ubrać stylizację to good idea!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dodaje stylizacji "tego czegoś" czego czasem brakuje ;)

      Usuń
  11. Świetny ten łańcuch, mega ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie spotkałam się z zakładaniem body chain na bluzkę :D jednak ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe urozmaicenie, na pewno nie spotkasz wielu osób w podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście to chyba nikogo ;P

      Usuń
  14. jeszcze takiego połączenia nie widziałam ;) ale całkiem fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna forma biżuterii <3

    OdpowiedzUsuń
  16. it's a hugeee trend right now :)
    *******
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree with you, this kind of jewelry is very popular right now ;)

      Usuń
  17. pomysłowe i czarujące gratuluję i zapraszam do mnie może zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze wygląda świetnie!!! :)
    I Ty pięknie wyglądasz Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  19. to wszystko połączone daje świetny efekt:D

    OdpowiedzUsuń
  20. kurde nie miałam nigdy takiej biżuterii ale u Ciebie się ładnie prezentuję ; )
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń