colors

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ostatnio jestem pod wpływem fascynacji połączeń black&white. Nie mniej jednak ciągle jestem ogromną fanką kolorów i ich niecodziennych połączeń. Uwielbiam pastelowe odcienie, ale nie powiem owego czasu był ich niesamowity przesyt. Królowały na co drugim blogu i nie miałam ochoty ich zakładać... Podobnie było z ubraniami wykończonymi fantazyjną falbanką, zwaną baskinką, każdy w niej chodził i trend szybko przeniósł się na polskie ulice (a to już nie jest aż tak oczywiste). Ja jak to ja, mimo, że już nie modne, że chodzenie w tych rzeczach jest passe... założyłam... Podoba mi się, dobrze się w tym czuję, więc myślę sobie "dlaczego nie"...


/ top - New Yorker / spodnie - second-hand / okulary - Iloko / naszyjnik - Mohito / baleriny - H&M /


Wyniki konkursu z PersunMall TUTAJ i TUTAJ

47 komentarzy:

  1. o jeju! nie mogę się napatrzeć na połączenie kolorów! mięta z tym fioletem- genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spodnie w podobnym kolorze, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie połączone kolory :) i okulary bardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pastele od zawsze uwielbiam nieustannie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastele i baskinkę :) Uroczy zestaw :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. baskinka <3

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. UWielbiam połączenie fioletu i mięty! Wyglądasz perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. znow idealny minimalizm - piekne polaczenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ;* minimalizm to ja uwielbiam ;)

      Usuń
  10. Tak letnio, świeżo i radośnie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory rewelacja, nie spodziewałam się, że takie połączenie mi się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam baskinki a to połączenie kolorów jest idealne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zestawienie kolorystyczne , nic dodać , nic ująć - jest ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana bardzo podobają mi się Twoje okulary i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka jest śliczna! Bardzo ładnie Ci w baskinkach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) w tej prezentuje się dobrze, ale myślę, że na niej poprzestanę ;)

      Usuń
  16. śliczne kolory! uwielbiam połączenia bieli z żywymi kolorami :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. LOVE the whole outfit! i'm still obsessed with peplum & bright-colored pants, and you have created a beautiful outfit with them:) you're also very pretty. following you now, hopefully you can take a look at my new style blog and follow back as well :) cheers!

    Ginger @ Chic by Night

    chicbynight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you so much ;* I visit your blog when I have time ;) greetings :)

      Usuń
  18. 69zł :*
    ps. swietnie polaczylas kolor miety z fioletem :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra cena ;) muszę rozważyć jej zakup ;P dzięki ;*

      Usuń
  19. Kolory faktycznie świetnie zestawione ze sobą, wyglądasz świetnie !
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo dziękuję za tyle miłych słów ;* jesteście Kochane ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby baskinka szybko z mody nie wyszła, bo daje fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według niektórych źródeł już z mody wyszła, z trendów bardziej ;D zgadzam się z Tobą efekt jest fajny, dlatego jej popularność nie słabnie ;) pozdrawiam!

      Usuń
  22. lovely outfit, the top is great!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Baskinka wciąż jest modna, wbrew pozorom! Wyglądasz ślicznie, świetnie dobrałaś kolor okularów i balerinek :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka i spodnie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. love your look...
    if you want on my blog today i show a new website where yuo can create you shoes of dream http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2013/07/shoes-of-prey.html

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne spodnie i naszyjnik! :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. i love how you styled this!great look!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzeczkę posiadam taką samą w swojej kolekcji, z tym, że w kolorze czarnym - bo jestem jego zwolenniczką :)

    OdpowiedzUsuń