Eveline Cosmetics

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Recenzji kosmetyków nie było u mnie na blogu od niepamiętnych czasów... Postanowiłam to zmienić i "wypowiedzieć" się na temat kilku, dokładnie 4, produktów marki Eveline Cosmetics, które otrzymałam do testowania już (aż wstyd się przyznać) w maju. Post miał się ukazać się na początku czerwca, tak przynajmniej planowałam, ale wiele zdarzeń losowych uniemożliwiło mi realizacje mojego planu. Przez kwiecień i maj musiałam przemęczyć się z dwukrotną alergią skórną i odrą, więc sami rozumiecie wcześniej się nie dało... 
Image Hosted by ImageShack.us Do wypróbowania miałam balsam do ciała, krem-maskę do rąk, lakier do paznokci z odżywką i peeling-maskę do stóp. Powiem Wam, że do nowych produktów podchodzę dość sceptycznie... Mam wiele ulubionych kosmetyków z którymi praktycznie się nie rozstaje i ciężko jest je zastąpić innymi. Marka Eveline mnie zaskoczyła, bardzo pozytywnie. Jakość i efekt uzyskany przez ich kosmetyki jest świetny! 
Image Hosted by ImageShack.us
Nawilżająco-ujędrniający balsam do skóry suchej i bardzo suchej. Spodobał mi się od razu, już po opakowaniu... Pompka w którą jest wyposażony umożliwia precyzyjną aplikację produktu, co jest jego pierwszym plusem. Jest bardzo wydajny, nie trzeba dużo produktu, aby posmarować całe ciało. Konsystencja balsamu jest w sam raz, nie jest zbyt wodnisty ani mega gęsty jak masła do ciała. Rozprowadza się łatwo i przyjemnie, szybko wchłaniając się w skórę. Nie pozostawia tłustego filtru, co jest problemem dużej ilości produktów tego typu. Zapach balsamu jest prawie nie wyczuwalny. Mnie to bardzo odpowiada, bo nie lubię mieszanki zapachów na swojej skórze. Nawilżanie jest na poziomie dobrym, ciężko mi jest określić czy nadaje się do skóry bardzo suchej, ponieważ wiosną i latem nie mam z tym większych problemów. Pewne jest to, że po jego zastosowaniu moja skóra była gładka i przyjemna w dotyku. Czy ujędrnia? Nie zauważyłam spektakularnej różnicy, ale nie oszukujmy się żaden produkt nie jest w stanie zapewnić nam jędrnej sylwetki bez intensywnych ćwiczeń fizycznych. Tego typu kosmetyk jedynie wspomaga proces ujędrniania poprzez zawarte w nim witaminy, wartości odżywcze i inne składniki, takie jak: wyciąg z kwiatu lotosu, kwas hialuronowy, centella asiatica, kofeinę i witaminę E.
Image Hosted by ImageShack.us
SOS odmładzający krem-maska do rąk i paznokci 5w1 jest rewelacyjny! Tak jak reklamuje producent "natychmiast regeneruje suchą skórę, łagodzi podrażnienia, nawilża i wygładza". Podpisuje się pod tym obiema moimi zadbanymi rękoma (dzięki temu kremowi rzecz jasna). Przez wiele lat testowała rozmaite kremy do rąk, które sprostałyby moim oczekiwaniom. Przed kremem Eveline był tylko jeden, który spełnił wszystkie punkty idealnego kremu do rąk. Ciesze się bardzo, że teraz ma równego sobie kolegę. Doskonale nawilża. Już po pierwszym zastosowaniu czuć wyraźną różnicę. Skóra jest nawilżona, zregenerowana i bez podrażnień. Używam go codziennie odkąd tylko go dostałam i skóra moich dłoni jest idealna. Żadnych podrażnień ani suchości. Moje dłonie są gładkie i pięknie się prezentują. Uwielbiam go i nie mam zamiaru się z nim rozstawać. 
Image Hosted by ImageShack.us
6w1 total effect, lakier do paznokci z odżywką. Do tego produktu podeszłam bardzo sceptycznie. Myślę sobie, lakier jak lakier, cudów nie będzie. Zaskoczyłam się ogromnie po pomalowaniu nim paznokci. Pierwsza warstwa lakieru wyschła błyskawicznie, druga o dziwo dość szybko, po około 5-10 minutach, mój manikiur był skończony, a ja gotowa do wyjścia. Paznokcie były suche, lakier nie rozmazany, żadnych zadziorów. Tylko pięknie błyszcząca płytka paznokcia w bardzo dziewczęcym blado różowym kolorze. Dla mnie to niesamowite, bo na ogół przy malowaniu paznokci muszę czekać z godzinę, żeby po nałożeniu drugiej warstwy wysechł, a i tak najczęściej zaraz zrobi mi się odgniecenie na płytce... a po dwóch dniach zaczyna odpryskiwać i trzeba go zmywać... Tu takie zaskoczenie! Piękny połysk, intensywny kolor, mega trwałość (4 dni na płytce bez żadnych odprysków to dla niego pestka). Żałuję, że lakier jest dostępny tylko w 3 kolorach, bo najchętniej zaopatrzyłabym się w całą paletę barw z lakierem takiej klasy jak ten. Powinnam napisać na jego temat tylko 6 rzeczy: "mega trwałość, intensywna regeneracja, długotrwały połysk, intensywna ochrona, szybkoschnąca formuła i profesjonalny efekt".
Image Hosted by ImageShack.us
SOS profesjonalny peeling + maska do stóp daje doskonały efekt wygładzonych stóp. Peeling przyjemnie pachnie i świetnie masuje stopy usuwając martwy naskórek i wygładzając skórę. Maska dokańcza działanie peelingu, regenerując, nawilżając i odżywiając stopy. Efekt jest zdumiewający. Moje stopy są cudownie gładkie i nawilżone, aż ma się ochotę wskoczyć w sandałki i pokazać tą gładkość wszystkim. Jestem zachwycona efektem. Nie spodziewałam się go. Codziennie używam tarki do stóp i mimo to nigdy nie miałam po niej tak gładkich stóp jak po peelingu. Lecę kupić kolejne opakowanie tego produktu, w końcu lato w pełni. Nie podoba mi się tylko jedno... O ile peeling pięknie pachnie cytrusami, to zapach maski mnie odstrasza, nie jest to przyjemny aromat. Jednak jestem pewna, że nieprzyjemny aromat szybko "wyparuje" i będę mogła dalej cieszyć się gładkością moich stóp. 
Image Hosted by ImageShack.us

Jestem ciekawa czy ktoś z Was miał okazję używać opisanych przeze mnie kosmetyków. Jak spisały się u Was? Podzielcie się ze mną swoją opinią, będzie mi bardzo miło.


------------------------------------------------------------------------------------------------

Sezon letni w pełni. W letnie ciuszki możecie się zaopatrzyć na ROMWE gdzie trwa letnia wyprzedaż.

Over 1000 selected summer items on sale
Up to 70% off, from 07/01 – 07/07/2013
Here you go

26 komentarzy:

  1. ten lakier 6w1 z odżywką, słyszałam, że ma jakiś składnik, który niszczy paznokcie.... dokładnie Ci nie powiem, bo nie pamiętam :( musiałabyś poczytać na necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam... nastraszyłaś mnie mocno, muszę o tym koniecznie poczytać, ale mam nadzieję, że nie niszczy :/ albo moich nie zniszczy ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z Eveline! Od dwóch miesięcy używam ich odżywkę do paznokci 8in1 i paznokcie mam cudowne zdrowie i długie! Muszę koniecznie wypróbować tego kremu-maski do rąk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też muszę spróbować tego lakieru 8w1, jestem go ciekawa... krem-maskę do rąk polecam, będziesz miała gładkie dłonie i zadbane paznokcie - komplet ;D pozdrawiam!

      Usuń
  3. :) wow, niezły zestaw, to wszystko potrzebne :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak jest ;) kobiety i kosmetyki... potrzebne to i o wiele więcej ;D

      Usuń
  4. Żadnego z nich nie używałam, ale jeśli chodzi o lakiery Eveline i to te regenerujące to uwielbiam je. Są to jedyne odżywki, jakie używam do paznokci i jest bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post.:) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po raz pierwszy miałam styczność z lakierami z odżywką z Eveline, ale jestem z nich bardzo zadowolona i pewnie jak trafię na jakiś w ładnym kolorze, to się skuszę ;) pozdrawiam!

      Usuń
  5. w jakiej drogerii mozna znalezc ten peeling do stóp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie szukałam, więc nie wiem na pewno... podejrzewam, że w Rossmannie, Naturze albo Hebe, jak znajdę dam znać ;)

      Usuń
  6. Jej, idealny post dla mnie! Właśnie czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że znalazłaś to u mnie :D

      Usuń
  7. Eveline mają świetne kosmetyki, uwielbiam ich balsam do ciała z formułą norweską :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam ten balsam i jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od dawna uwielbiam Eveline. Po pierwsze kosmetyki mają super ceny i dobrą jakość. Jestem wielką fanką odżywek do paznokci,już wcześniej wspomnianych. Jako pierwszą używałam 8 w 1 a teraz mam z magnezem. Szczerze powiem,że miałam tragiczne tłuczki(kilka razy manicure hybrydowy) a odżywki z Eveline wróciły moim paznokciom życie. Każdy jednak musi dopasować sobie odpowiednią dla siebie,bo ja wolę tą z magnezem a moja mama znowu 8 w 1 :) Także metoda prób i błędów. Jedynym kosmetykiem z Eveline,który mnie rozczarował jest też lakier z serii odżywek - utwardzacz i wysuszacz w jednym. Totalna tragedia ! Porobiły się bąbelki pod lakierem a i tak musiałam swoje przeczekać,aby lakier był suchy.Także tego nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero nie dawno zaczęłam przygodę z kosmetykami Eveline i od razu mnie zachwyciły ;) jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daję, a ceny... muszę się z Tobą zgodzić są bardzo dobre i ich stosunek do jakości, idealny! nie miałam styczności z odżywką 8 w 1, ale wszyscy ją zachwalają i coś czuję, że w najbliższym czasie się na nią skuszę ;) póki co bardzo podoba mi się ta 6 w 1, więc narazie jej będę używać :) dzięki za informację, dobrze wiedzieć czego nie kupować, bąblów na paznokciach bym nie chciała ;) i tu masz znowu racją, każdy organizm jest inny, więc ma inne potrzeby i upodobania co do kosmetyków :) pozdrawiam!

      Usuń
  10. uwielbiam sporo ich kosmetyków , ostatnio też kupiłam świetne serum do dłoni ale muszę jeszcze wypróbować tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje grono ulubionych kosmetyków od Eveline ostatnio się stale powiększa ;) krem-maskę polecam, świetny efekt, stosuję ją tylko raz dziennie, smaruję dłonie przed snem, a są gładkie przez cały dzień ;)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa tego balsmu SPA :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zaprzeczę, Eveline to coś, co od dawien dawna mną nęci i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na spotkanie blogerek :)
    http://marharitta.blogspot.com/2013/07/spotkanie-blogerek-w-czestochowie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo super się obkupiłaś ;) Lubię Eveline ;) a co do tej odżywki to tutaj bardzo przydatny filmik :)
    http://www.youtube.com/watch?v=PsDUYUzjF4c
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Powtórzę opinię na temat odżywki 8 w 1 , działa cuda nawet po 1 nałożeniu , można na nią bez problemu nałożyć lakier a co najważniejsze w Częstochowskim rossmannie jest na niego promocja - 9 zł ;)

    OdpowiedzUsuń