26 lipca 2013

green with violet

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Fala upałów przetacza się przez nasz kraj (wreszcie). Staram się, aby słońce nie przegrzało mnie za bardzo, dlatego też noszę się lekko. Bez zbędnego nakładania niepotrzebnych warstw czy dodatków... Taki, można by powiedzieć, typowo letni look. Nie mogłoby być u mnie aż tak oczywiście... Musiałam zestawić ze sobą dwa z pozoru kontrastowe kolory, fiolet i zieleń. Myślę, że taki miks barw prezentuje się niezwykle oryginalnie, sprawiając, że cała stylizacja ma "to coś" i nie jest nudno.

/ koszulka - H&M / spodenki, baleriny - second-hand / naszyjnik - Sinsay / bransoletki, okulary - Iloko / 


36 komentarzy:

  1. niby prosto ale takie zestawy zawsze się sprawdzają,super biżu;)pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie do sh chodzisz? do Scandii ? czy wychaczyłaś jakiś fajny ?
    super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* tak, do Scandii ;) to mój ulubiony ;) chociaż ostatnio zmienili politykę, teraz mają wszystko na wagę ;) mnie nie do końca to pasuje, no ale... ciuchy nadal można znaleźć fajne :)

      Usuń
  3. Fajne połączenie. Buty bardzo piękne i pewnie wygodne ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też już się nie mogłam doczekać tych ciepłych dni :))
    Bardzzo fajna stylizacja :))

    Pozdrawiam, ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ;) w końcu mamy lato, musi być gorąco ;) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetny look Kalinko!! <3 :)
    Ale czadowe masz te baleriny z okularkami :D :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ten zestaw ma 'to coś'! Połączenie zieleni i fioletu daje zaskakujący efekt - wyglądasz świetnie! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się :D dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów: bardzo energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, prosty look :-) bardzo podoba mi się kolor Twoich balerinek, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto :) Czasami trzeba założyć coś takiego, aby było wygodnie :D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza latem ;) kiedy upał wystarczająco nam doskwiera ;)

      Usuń
  10. Kolor butów i okularów jest śliczny, a acala stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ładny kolor balerinek <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jak najbardziej na tak za takim polaczeniem kolorystycznym <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mam słabość do Twoich szortów i bransoletek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też, bo ciągle je nosze ;D

      Usuń
  14. Proste rozwiązania w takie upały są najlepsze!
    Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool look!!

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne okulary i baleriny:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. LAseczko, świetnie wyglądasz, uwielbiam Twój minimalizm plus super biżu!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo sprytne i fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki krój bluzek! <3 Połączenie kolorystyczne super! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden z moich ulubionych typów bluzek ;) dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń