lemon

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Wreszcie mamy typowo letnią pogodę... Moja radość z tego faktu jest ogromna. Uwielbiam długie spacery i nic nie robienie podczas wygrzewania się na słońcu. Znając kapryśność naszej polskiej pogody, zaraz to się zmieni, więc trzeba korzystać z ciepła póki jest. Czasem jednak poza nic nie robieniem trzeba robić coś, jak np. wyjść z domu... Ktoś się zapewne zdziwi, że na taki upał zakładam długie spodnie i to w dodatku czarne... Nic bardziej mylnego, przewiewny materiał ułatwia mi przetrwanie gorętszych dni bez konieczności pokazywania nóg, a czasami tak się zdarza, że ich pokazywać nie wypada...

/ top, spodnie - H&M / naszyjnik - Mohito / sandały - F&F /


Jeżeli maci niedosyt wyprzedaży to polecam nową promocję ROMWE, tym razem -30% na topy.

Romwe 30% off tops sale
Includes corsets, shirts, vests, t-shirts etc, over 200 items.
Valid from 07/09 – 07/11/2013

30 komentarzy:

  1. podoba mi się, lubię taki limonkowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne sandalki i cały dobór ubranka :) jestem na tak!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) www.czarna-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale podoba mi się top, świetny kolor!

    To widzimy się na spotkaniu 17 sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że się widzimy ;) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam takie spodnie! Super look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ich wielką fanką ;) dzięki ;*

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy naszyjnik, fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny naszyjnik i błekitna bluzeczka oraz idealnie dopasowany lakier do paznokci:) a poza tym fajny blog,dodałam do obserwowanych, zapraszam do mnie myloovelyfun.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że wreszcie ktoś zauważył mój lakier do paznokci zgrany z topem ;D dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  7. Boski zestaw! Świetne sandały! Jesteś bardzo ładna :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      jeżeli podoba Ci się mój blog do zachęcam do obserwacji, a jeżeli mnie spodoba się twój to naturalnie zaobserwuję ;) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ale czad, świetne kolory, a sandałki chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Paulinko ;* sandałki z zeszłego sezonu, więc już chyba ich nie znajdziesz w sklepie :/

      Usuń
  9. fajny zestaw :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie połączyłaś kolory <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyc spodnie Ci zazdroszczę! Sandałki są śliczne, szukałam podobnego modelu w tym roku beżowego lub czarnego ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a great look specially your sunglasses
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne okulary!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne sandałki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz,sandałki są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw na upalne dni!

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana piękny naszyjnik! :) przygarnęłabym ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń