NEW IN: sales

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Wyprzedaże letnie w pełni... Już dwu krotnie miałam okazje "pospacerować" między sklepowymi półkami w poszukiwaniu "okazji". Pierwszy raz byłam na samym początku gdy sklepy przeceniały pierwsze modele, rozgrzewając emocje kupujących i przygotowując ich na większą ilość "okazji". Wtedy kupiłam upragnione czarne luźne spodnie z białym pasem, sandałki biało-beżowe i naszyjnik. Później odwiedziłam butiki gdy już nie mal na wszystkich witrynach było widać napis "sale" zachęcające do masowej konsumpcji... Fakt, ludzi było mnóstwo, a towar (ten lepszy, oryginalniejszy) znikał z półek w zastraszającym tempie. Znowu udało mi się wydać pieniądze na rzecz, którą chciałam mieć. W moje ręce - do mojej szafy, trafiła sukienka z "dżunglowym" trendem oraz dwie pary balerinek. Jak się okazało to nie wszystko... i mała pomyłka się wkradła, do wyprzedaży miałam trzy podejścia... Trzecie było najbardziej męczące (jeżeli rozpatrujemy ilość czasu spędzonego w galerii i odwiedzonych sklepów), ale za to w doborowym towarzystwie, osoby, która przejrzy każdy zakamarek - Pauliny. Po sklepach biegałyśmy niczym rozemocjonowane nastolatki, które pierwszy raz w życiu poszły same na zakupy i widzą tyle pięknych rzeczy na raz. Nasz zapał spadał proporcjonalnie do wydłużającego się czasu naszego "spaceru". Jednak i tym razem nie wyszłam z pustymi rękami. Dumnie paradowałam z nowymi sandałkami, trzema koszulkami i bielizną. Nawet mój mężczyzna okazał się bardzo wyrozumiały i stwierdził, że "dobrze, że zaoszczędziłam dużo kasy"... ale, ale... Czy my tak naprawdę oszczędzamy na wyprzedażach? Patrząc na ilość rzeczy kupionych w czasie ostatnich paru tygodni, zaczynam w to wątpić. Może, owszem na pojedynczą rzecz wydajemy mniej pieniędzy niż w innym czasie, lecz kupujemy ich tak dużo, że zamiast zaoszczędzić, paradoksalnie wydajemy więcej! Sama widzę to po sobie, bo gdyby wyprzedaży nie było, to na pewno nie kupiłabym 4 par butów, 3 koszulek, 2 biustonoszy, sukienki, spodni... Wyszłabym ze sklepu pewnie tylko z jedną lub dwoma rzeczami, aby czuć, że "mam kontrolę nad swoimi wydatkami", a patrząc na swoją szafę dzisiaj, myślę sobie z dumą "nie przesadziłam, kupiłam to co będę nosić", oby faktycznie tak było. Zostaje tylko jedno pytanie czy to wszystko oby jest mi potrzebne?! Mnie jako konsumentowi i człowiekowi pewnie nie do końca, ale... kobiecie... blogerce modowej... NA PEWNO!

/ naszyjnik - Mohito / baleriny, sukienka, koszulki, bielizna- H&M / 
/ spodnie - New Yorker / wzorzysty top - Stradivarius / sandałki - Zara, Centro / 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeżeli nadal macie niedosyt "nowości" to polecam przejrzeć ofertę ROMWE, bo tam aż 1000 nowych produktów.

Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July. Stay tuned! 

19 komentarzy:

  1. Fajne łupy:), co do wyprzedaży to ja jednak zawsze pocieszam się, że jednak zaoszczędziłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) i tym, że mam kilka kolejnych ładnych rzeczy w szafie ;)

      Usuń
  2. Mogłabyś napisać ile zapłaciłaś za spodnie? Są fantastyczne!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dlatego już od dawna nie chodzę po wyprzedażach, czasem wpadam szukając konkretnej rzeczy - często wpierw sprawdzam dostępność jej na stronie i wtedy idę kupić coś co mi się przyda i na czym oszczędzę ;d
    boskie buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. och,ile zapłaciłaś za dżunglową sukienkę? śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo ale łupki :) Kurcze super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łupy - czarno białe sandałki najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super sandałki *.*

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny naszyjnik i super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne rzeczy kupilas :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice purchases! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne łupy, z chęcią zobaczę je w dalszych stylizacjach :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń