22 lipca 2013

number

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Koszulki z numerem to jeden z popularniejszych trendów tego lata. Nosi je nie mal cała blogosfera... i o dziwo ja też. Z tą różnicą, że tego typu ciuchy podobały mi się od zawsze. Mają sportowy wyraz, są minimalistyczne i wygodne, a odpowiednio zestawione wyglądają tak jak chcemy, żeby wyglądały... nawet elegancko. Przyznam się szczerze, że zastanawiam się tylko nad jedną sprawą dotyczącą takich t-shitów. Dlaczego na większości topów i bluzek są te same numery? Czy nie byłoby lepiej, aby każda firma "przywłaszczyła" sobie konkretną liczbę... a może to, że wszyscy używają tych samych numerów jest nie przypadkowe? Zastanawiające, ale nie mam pojęcia czemu wszędzie widzę, 86, 67, 1... bo czemu jest 07 to już się domyślam.

/ t-shirt - Romwe / spodenki - second-hand / baleriny - H&M / naszyjniki - FashuunVillage /



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Always lack of 1 pair of leggings in wardrobe.
Romwe leggings flash sale, all at $17.99!
Time: 23/7/2013-25/7/2013

40 komentarzy:

  1. Fakt, tshirty z numerami są teraz na każdym blogu, ale nie mamy ich dość, bo każdy ma swój własny pomysł, jak je zestawić :))
    Bardzo fajnie wyglądasz, świetny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się nie znudził i chyba się nie znudzi ;) racja, jak jest popularny to można podziwiać wiele kombinacji z tymi t-shirtami :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hehe dobre pytanie z tym numerem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra ;) tylko kto zna odpowiedź ;)

      Usuń
  3. U wielu ten trend mnie drażni, do Ciebie bardzo pasuje! Zdecydowanie nie jesteś przebrana a ubrana:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewciu ;* ja się noszę na "sportowo", więc nie powinnam wyglądać sztucznie ;) ciesze się, że ktoś to zauważa ;) pozdrawiam!

      Usuń
  4. fajnie ;)
    zapraszam do siebie: http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny t-shirt! ;) Mi bardzo się podoba ten sportowy trend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;-) Prosty a zarazem imponujący zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego 1 mogę się domyślić, ale 86 faktycznie zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulki z numerem są ostatnio super:) chociaż nie zawsze pasują do wszystkiego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy jaki ktoś ma na nie pomysł, może nie do wszystkiego, ale do ogromnej ilości rzeczy (zwłaszcza w mojej szafie ;P) będą pasować ;)

      Usuń
  9. Mi się te koszulki jeszcze nie znudziły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny naszyjnik i stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta bluzka jest cudowna! I jej połączenie ze spodenkami cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownniee <33

    obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;*
      tylko szkoda, że nie mam się za co rewanżować ;P
      jeżeli mój blog Ci się podoba to zachęcam do obserwacji, a jeżeli mnie spodoba się twój chętnie zaobserwuję ;) naturalna kolej rzeczy ;D

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz Kochana !! :) bardzo do Ciebie pasuje taki look! <3 ;)
    Ja sama nie mam, ale chciałabym mieć jakąś numerkową koszulkę :) A jak się wkurzę, to zrobię sobie taką sama, a co ! :D hehe buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Ewelinko ;* ja się w takim zestawie bardzo dobrze czuje ;)
      pewnie! da się zrobić taką koszulkę samemu, ale ja koniecznie chciałam mieć naszyte paski na rękawach, a z maszyną do szycia niestety mam na bakier ;D buziaki ;*

      Usuń
  14. sa fajne ale jeszcze nie znalazlam mojego 'idealnego' :) ciekawe czemu akurat takie liczby sa na nicha nie inne..

    dodaje do obserwowanych & zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny naszyjnik:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ..acha..a ja chciałam zaległe zdjęcia ze stylizacją ze sportową sukienką w roli głównej "opublikować" w weekend, na swoim blogu, a tu proszę jaka niespodzianka :))) Super Kochana wyglądasz!! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to super! będę w takim razie wypatrywać tego posta ;) dziękuję Kochana ;* pozdrawiam!

      Usuń
  17. mam identyczną sukienkę, tylko miętową :)
    Ty świetnie ją połączyłaś z tymi szortami :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń