tied

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Nie lubię rzeczy, które noszą wszyscy... Raczej też takich nie kupuję, ale czasem zdarzają się takie przedmioty, że mimo iż nosi je większość blogerek i pół świata to chcę je mieć... bo po prostu wpadły mi w oko. Tak właśnie było z owymi asymetrycznymi szortami... Najpierw marzyły mi się białe. Odkładałam jednak ich zakup, z racji braku gotówki. Potem postanowiłam sprawdzić jak wyglądam w tego typu szortach "na żywo" i skorzystałam z pierwszej nadarzającej się okazji do ich przymierzenia. Po przymiarce, wiedziałam, że chce je na pewno, jednak wypłata została zaksięgowana na koncie, a ja ponownie nie skusiłam się na ich kupno. Kiedy zobaczyłam je w sklepie z którego miałam sobie wybrać rzeczy w ramach współpracy, pomyślałam "to jest ten czas - bierz". No i mam... Niestety nie zupełnie trafiłam w rozmiar i podejrzewam, że w najbliższym czasie pokornie zawędruję do Zary z nadzieję, że znajdę tam swoje wymarzone spodenki w odpowiednim dla mojego ciała rozmiarze.

/ szorty, koszula - AhaiShopping / t-shirt - no name / okulary - Iloko / buty - H&M /


39 komentarzy:

  1. A tak Ci w nich ładnie, że koniecznie musisz kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) jak będą to pewnie kupie ;D

      Usuń
  2. kocham te szorty z koszulą świetny patent;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super !
    i masz te cudne spodenki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super trendy look!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. hello darling, u have a great blog, really like it, maybe you want to visit mu=y blog too, I have a giveaway that it's running right now, and u can win some amazing clothes!!!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/2013/07/give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  6. moje szorty ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalinko myślę że trafisz jeszcze na opdowiedni rozmiar !!! :* a to że popularne to nie zawsze brzydkie albo nijakie ;) Podobasz mi się w tych bardzo co je masz :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* mam nadzieję, że trafie, a jak nie to zastanowię się nad tymi, może zostawię ;) :*

      Usuń
  8. Mega w nich wyglądasz! :)) Fajny pomysł z tą koszulą, coś innego :)
    Pozdrawiamy :

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie spodenki ze zwykłą koszulą ?!!
    Coś wspaniałego , także uwielbiam łączyć style i nienawidzę rzeczy, które noszą wszyscy:)
    Moja w stylizacja w tych spodenkach juz niedługo , zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak! mieszanie stylów to świetna zabawa, a i czasem efekt jest fajny :)

      Usuń
  10. in love with this blouse!

    If you want to win a DANIEL WELLINGTON clock, please click to my blog
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty są rewelacyjne! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz Kochana!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ;3 http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wyglada ta przepasana koszula !!

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywne okularki, właśnie chcę sobie sprawić nowe jakimś ciekawym kolorze, może faktycznie fioletowy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te szorty <3 i choć też nie przepadam za noszeniem rzeczy masowych to dla nich zrobiłam wyjątek ;)...zresztą bez przesady każdy może je nosić na swój sposób :) bardzo dobrze zrobiłaś że je zamówiłaś :) ja tez nie do końca trafiłam z rozmiarem , wzięłam M a są takie na styk , jak je dołożyłam do HMowych 34 to są jeszcze mnieijsze hahahaha uroki chińskich rozmiarówek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaale ja uwielbiam te szorty ! <3 ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. love it

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super w tych szortach wyglądasz! :) ps. i okularki cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te szorty ! rewelacyjnie wyglądasz ! brawo
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Your outfits are amazing! Your blog is a real piece of art!

    OdpowiedzUsuń
  23. boski naszyjnik i szorty!!
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń