31 lipca 2013

white with grey

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Moja nieskończona miłość do minimalizmu trwa w najlepsze. Jednak po woli zaczyna ustępować miejsca, dziwnym miejscom... Prostota i surowość przeplatają się ze sobą tworząc doskonały duet. Taka forma serwowania mojego "podejścia" do mody odpowiada mi chyba najbardziej. Przygotujcie się na więcej... bo pomysły w mojej głowie się namnażają.

/ t-shirt - market / spodnie - H&M / buty - miejscowy sklep / naszyjnik - DIY /

_________________________________________________________________________________

Kolejna okazja do tańszych zakupów na Romwe

Stock what you in need in life :P
Over 1000 styles for choice from Romwe

54 komentarze:

  1. Swietna stylizacja Kalinko :*****

    Bardzo mi się podoba takie połaczenie <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* niezmiernie mnie to cieszy ;D

      Usuń
  2. Spodenki i buciki cudowne :) Uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sportowy szyk, jak dla mnie wyglądasz super ;-) Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealnie to opisałaś ;) "sportowy szyk" to coś co lubię najbardziej ;)
      dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. uwielbiam spodnie dresowe, mam bardzo podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie, chcę te spodnie moja KOchana MInimalistko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie stary model :/ ale może dostaniesz podobne ;)

      Usuń
  6. wow już kiedyś widziała dziewczynę i ciekawym zestawieniu w którym królowały dresowe spodnie , ale Ty wyglądasz obłędnie , bardzo podoba mi się takie minimalistyczne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie!:D Niech żyje minimalizm!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się <3
    PS. Uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :) postaram się uśmiechać częściej ;)

      Usuń
  9. oo tam! spodnie rządzą :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie świetne, fajny zwyklaczek !

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw, uwielbiam taki styl :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam w planach kupno podobnych spodni : )

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO, BARDZO MI SIĘ PODOBA ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili, może obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. prawda ;) można "kombinować" z nimi na wiele sposobów ;)

      Usuń

  15. Amazing look!!!
    Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Paola I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC and bloglovin.
    Let me know I will follow you back!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Paola ;) thank you ;* If I like your blog, I will follow ;) greetings :)

      Usuń
  16. dawno spodnie kupiłaś? są niesamowite! chcę takie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your chain necklace!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm following you back darling.... keep in touch!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie....na luzie ale stylowo :)


    obserwuję <3



    POZDROWIENIA

    ZAPRASZAM DO POMOCY W ROZKRĘCANIU MOJEGO BLOGA


    TORI DIS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* chętnie zajrzę ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  20. świetny outfit!

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny łańcuch! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie, o takich spodniach ostatnio myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mogłabyś czasem się uśmiechnąć do tych zdjęć. :) na pewno wszystko byłoby wtedy milsze dla oczu..

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny łańcuch i białe buty (czy to są baleriny czy czółenka?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani baleriny, ani czółenka ;) to koturny ;)

      Usuń
  25. Połączenie na jakie ja nigdy bym się nie odważyła a Ty wyglądasz rewelacyjnie! Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooooooooooooooooo ale czadzik!! :) bardzo mi się podoba!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ;D dziękuję Kochana ;*

      Usuń
  27. Wow, genialny i prosty jednocześnie zestaw! :D
    Świetne są te spodnie <3

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziewczyny ;* pozdrawiam ;*

      Usuń