earrings

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Kolczyki to jedna z (wielu) rzeczy, które bardzo rzadko noszę... Po części jest to wpływ czasów młodzieńczych, bo w liceum w kolczykach chodziłam non stop. Miałam ich ogromną ilość i niemal codziennie zakładałam inne, a co tydzień kupowałam nowe. Pewnego dnia, mi się "przejadły" i od tamtego czasu można mnie w tego typu biżuterii spotkać, dosłownie, raz do roku. Z drugiej strony żadne mi się od dawna nie spodobały... Zrobiłam jednak wyjątek, od reguły i z chęcią założyłam moją najnowszą parę, która stanowi oryginalny dodatek, a takie przedmioty z chęcią gromadzę w swojej "szafie".

/ marynarka - second-hand / t-shirt - market / spodnie - H&M / 
/ buty - lokalny sklep (Cz-wa) / kolczyki - FJbox /
_________________________________________________________________________________

Hurry up dears! This time you can save up to 84% off from Romwe Labor Day sale!
Just go to stock these awesome items to show yourself off! 
(time from Aug 27th to Sep 2nd)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam...kupuję ten look w całości...ta prostota mnie urzeka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Kalinko ślicznie Ci też w kolczykach i myślę że spokojnie możesz zakładać znowu kolczyki :) W tych Ci jest bardzo ładnie !!! :) :* <3 MOJA UKOCHANA PIĘKNA KALINECZKAAAAA <3 !!!!! :D :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciao,

    stunning earrings ! love thre color ans the shape

    have a nice day


    ave

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udany set ! kolczyki świetnie komponują się z tym klasycznym zestawieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super Kobieto! zazdroszczę marynarki i oczywiście kolczyków! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu ;* to jest ta marynarka od twojej mamy ;) o której Ci ostatnio mówiłam ;D pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Świetna stylizacja <3

    Piękne kolory oraz wszystkie dodatki.
    BAJKA <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w tych kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja :)
    zapraszam do mnie http://keepcalmandgoshoppingd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. KOchana, mój ulubiony z Twoich looków!!! Surowa prostota i te kolczyki jako wisienka na torcie - SUPER! Kupuję Cię w całości, chętnie bym w ten zestaw sama wskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dawno Ci się u mnie nic nie podobało ;P więc tym bardziej miło mi czytać twój komentarz ;D

      Usuń
  10. Też miałam kiedyś tam sesję :P
    Fajny look, prosty, elegancki, a kolczyki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, przepiękne kolczyki, sprawiają że zestaw nabiera charakteru :)

    www.dressy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taki był efekt zamierzony ;)

      Usuń