fashion and beauty bloggers meeting

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Dokładnie tydzień temu miało miejsce pierwsze spotkanie częstochowskich blogerek modowych i urodowych. Dotychczas blogerki modowe spotykały się osobno, a nasze koleżanki prowadzące strony o kosmetykach również spędzały czas w swoim gronie... Jakiś czas temu, mała sympatyczna osóbka pod postacią Gosi postanowiła połączyć nasze dwa, dotychczas rozmijające się "środowiska"... To ona jest prowodyrką wydarzenia o którym pragnę Wam napisać kilka słów.

Spotkałyśmy się w Nowotece, w małej prywatnej sali (zaraz po wejściu do niej w myślach zadawałam sobie pytanie, "kto wychodzi dzisiaj za mąż"...). Cóż nikt tego dnia nie wkraczał na nową drogę życia, choć nastąpił historyczny moment w częstochowskiej blogosferze. Co kilka minut przez drzwi przechodziła kolejna dziewczyna, kolejna blogerka, raz modowa, a potem kilka urodowych, ostatecznie udział w spotkaniu wzięło 13 różnych osobowości. Miałam okazję spędzić parę godzin w sympatyczny towarzystwie na rozmowach o kosmetykach, modzie i życiu. Była też okazja do skorzystania z zabiegów wygładzających dłonie, a to dzięki odwiedzinom Moniki i Sylwii, konsultantek Oriflame. Z racji tego, iż nasze spotkanie odbywało się w restauracji miałam okazję spróbować tamtejszych potraw. Skusiłam się na sałatkę i tartę... Może smakoszem nie jestem, na kuchni może też się za bardzo nie znam, ale powiem jedno jadałam smaczniejsze potrawy... Ze spotkania nie wyszłam z pustymi rękami. Tradycją tego typu eventów stało się obdarowywanie przez firmy, ich uczestniczek rozmaitymi produktami, które możecie oglądać poniżej. Przyznam się szczerze, że mam mały nadmiar kosmetyków, ale mam nadzieję, że rodzina, znajomi i wy się ucieszycie, ponieważ planuje podzielić się z Wami zawartością mojej przepełnionej "kosmetyczki", ale o tym niebawem... 
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Za upominki dziękuje: / Barwa / Bath & Body Works / Colway / Bariza / Pollena / Quiz / FiosLek
Oriflame / Pease / Boulangerie / Prestige / FinessCosmetics /
W spotkaniu udział wzięły: / Ewa / Ewelina / Gosia / Paulina / Angel / Ania / Gosia / Kasia / Eliza
Pamela / Kasia / Marta / Ja ;)

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. wszystko dzięki Kasi ;)
      szkoda, że te "upominkowe" nie są lepsze, ale cóż brak dobrego sprzętu ;/

      Usuń
  2. Widać, że spotkanie się udało! :)
    Może na to we wrześniu też niech przyjdą blogerki 'urodowe' :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było fajnie ;)
      nie ja tu jestem od spraw personalnych ;) wszelkie sugestie do Pauliny ;)

      Usuń
  3. Świetne prezenty i piękna bransoletka. :) Widać, że fajnie spędziłyście czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bransoletka to mój ulubiony "prezent" ;D ale to pewnie dlatego, że jednak jestem bardziej szafiarką niż blogerką kosmetyczną ;) było miło :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój styl. Również jestem blogerką i niedawno otworzyłam swój sklep odzieżowy. Podsyłam Ci linka, może znajdziesz coś dla siebie :) www.tinycarrie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* bardzo mi miło :) chętnie zajrzę i pooglądam :) pozdrawiam!

      Usuń
  5. na zdjęciach wydaje się, że jest was o wiele, wiele więcej ;d
    świetny pomysł połączenia tematyk blogów na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D możliwe, że to przez lustra tak się wydaje ;)
      też tak myślę, fajnie jest móc poznać kolejne osoby, które również blogują ;)

      Usuń
  6. Świetna fotorelacja a upominków zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* mam nadzieję, że choć trochę przybliżyła to co działo się na spotkaniu ;)
      zapraszam na bloga niedługo, bo będę miała część upominków do rozdania (konkurs)

      Usuń
  7. Widać,że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że wszystkie dziewczyny wyszły z niego zadowolone ;)

      Usuń
  8. thanks for the comment dear
    http://mwanwan.co

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkanie, to mus być coś fantastycznego :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spotkanie♡ wspaniale:*
    pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. very nice :)
    follow each other follow me I will follow you back
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń