Fashion Jewellery Box: August

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Zapewne wielu z Was zna idee pudełeczek z kosmetykami otrzymywanych co miesiąc... Wystarczy zamówić, zapłacić i potem cieszyć się jego zawartości... bo kilka produktów wysokiej jakości w niskiej cenie to świetna opcja dla standardowych zakupów (zwłaszcza, że oszczędzamy). Nie wpadłabym na to, że takie pudełeczko, może być też z biżuterią... Za sprawą pomysłu założycielki Kasi możemy co miesiąc cieszyć się małym pudełeczkiem z "bogatą", modną zawartością. 

Mam do czynienia z ideą Fashion Jewellery Box po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie po raz ostatni, ponieważ sam pomysł i zawartość pudełka bardzo mi się spodobały. Komplet - naszyjnik i bransoletka oraz duże kolorowe kolczyki trafiły w mój gust idealnie. Jeżeli i Wam podoba się zawartość mojego pudełeczka to polecam, zamówić swoje na Fjbox lub spróbować wygrać je całkiem za darmo na profilu Fjbox w licznych konkursach na facebook-u tutaj.

11 komentarzy:

  1. Wow kolczyki prezentują się niesamowicie!
    A sam zamysł pudełka podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny pomysł! :)
    ja pierwszy raz czytam o takiej akcji :)
    a zawartość faktycznie bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, a biżuteria cudowna. Pozdrawiam, Edith ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta biżuteria, pomysłowo z tym pudełeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysl i sliczna bizuteria!

    zapraszam na nowa forme bloga, codziennie nowe stylizacje - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam te pudełeczka na kilku blogach, fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą biżuterią! :)
    Kolczyki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń