net

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ażurowy sweter z dużymi oczkami (siatką) to jedna z tych rzeczy, którą chciałam mieć... więc gdy znalazłam odpowiedni model, nie zastanawiałam się ani chwili, tylko wrzuciłam go do wirtualnego koszyka i zamówiłam. Jestem z niego bardzo zadowolona. Mam już kilka pomysłów na połączenie go z innymi częściami mojej garderoby (o czym przekonacie się niebawem). Myślę, że to ciekawa alternatywa dla zwykłych topów czy t-shirtów, zwłaszcza o tej porze roku. 

/ sweter, okulary - Chicnova / top, spodenki - second-hand / buty - lokalny sklep / 

37 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja, szorty przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytasz mi w myślach moja Śliczna, też miałam zamówić ten sweter, ale żółty :) Super look, zielony kolorek go fajnie rozjaśnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) a widzisz Kochana... jeszcze nam się zdarza, że podoba nam się to samo ;P

      Usuń
  3. ooooooo świetny ten sweterek!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu własnym i fotografa ;) na pewno bardzo się ucieszy :) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Lubie ażurowe sweterki pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny sweterek i buty :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    Świetnie się prezentujesz. Styl & kolor wyglądają cudownie.
    Nic dodać, nic ująć po prostu pięknie <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki sweterek świetnie sprawdza się w ciut chłodniejsze letnie dni lub wieczory:).
    Bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą Ewo ;) na wieczór lub chłodniejszy dzień taki sweter z siateczki jest idealny, bo mimo, że przewiewny to jednak grzeje ;) pozdrawiam!

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie siatkowe rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. buty i sweter <3 bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. cool pics!!

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cute! loving your white shoes with this outfit!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* zajrzę zobaczyć co to za cudo rozdajecie ;) pozdrawiam!

      Usuń
  14. ślicznie wyglądasz;) okulary cudo:) buciki rónież

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoje szorty, bardzo fajne połączenie ze sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci ten sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziewczyno idealnie- skromny sweter i spodenki podkrecone niebanalnymi butami i genialnymi oksami <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie proste zestawy, super!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wręcz uwielbiam taka prostotę ;)

      Usuń
  19. Ładne okulary!

    U mnie KONKURS, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, lubię ten zestaw, bardzo :) super wyglądasz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń