set

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
To, że lubię minimalizm klepie Wam już do znudzenia... To, że często noszę się w bieli, pewnie większość zauważyła... Z kolei moje uwielbienie do jeansu nie jest aż takie oczywiste. Może jest bardziej dostrzegalne w okresie jesień-zima-wiosna, gdy trzeba nałożyć na siebie nieco więcej warstw niż latem, ale na tym się skupiać dzisiaj nie będę... Chciałam napisać coś elokwentnego, tekst, który ktoś by przeczytał i pomyślał "fajnie pisze ta dziewczyna"... ale hmm... Chyba nie należę do osób o "lekkim piórze" (chociaż w dzisiejszych czasach powinno się pisać klawiaturze), bo nawet mój chłopak-fotograf (jedna i ta sama osoba) zawsze ma problem z przeczytaniem tych paru zdań, które staram się tutaj za każdym razem umieszczać... ale wena na mądre słowa mnie opuściła... Lenistwo opanowało mój umysł i ciało... i wyszło to co właśnie czytasz.

/ t-shirt - zwykły sklep / jeans - Vila / buty - sklep (Cz-wa) / naszyjnik, bransoletka - FJbox /

48 komentarzy:

  1. A mnie się ten tekścik podoba, fajnie pisze ta dziewczyna :) Zestaw typowo mikalafashionowy, minimalizm plus fajna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;D dzięki Paulinko ;* jesteś Kochana :) tak, zdecydowanie typowo mój ;)

      Usuń
  2. Widzę tu ideał t-shirtu Zdradź co to za zwykły sklep! :) I gdzie takie schody się znajdują? O.O Pałac ślubów? Nic innego nam do głowy nie przychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dobrze powiedziane ;) to ideał t-shirt-u ;) kupiony już dość dawno temu w Auchanie ;)
      fakt, podobne są przy Pałacu ślubów, ale to nie te... my robiliśmy zdjęcia na schodach przy kościele na ulicy Kościelnej ;D

      Usuń
    2. Jadę plądrować Auchan! :D O, no to tych schodów nie znamy :)

      Usuń
    3. poszukaj może znajdziesz ;) a powiem, że jak za te bodajże 5 zł to jakość mega dobra, bo chodzę w niej bardzo często i wcale się nie psuje ;)
      zawsze możecie je poznać ;P ul. Kościelna jest na Stradomiu ;)

      Usuń
  3. lubie podarciuchy - super set <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je uwielbiam ;) i zdecydowanie muszę sobie sprawić kolejną parę ;D dziękuję ;*

      Usuń
  4. Spodnie i naszyjnik to zdecydowanie moje ulubieńce w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak uwielbiam :) minimalizm jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekst pod zdjęciami mnie rozwalił. !:D

    Co do zdjęć, to jak zawsze pięknie:) Bardzo podoba mi się ta biżuteria z FJbox:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, bo taki był zamiar ;D
      dziękuję ;*
      mają śliczną biżuterię, jestem ciekawa co będzie w następnych pudełeczkach ;) i mam cichą nadzieję, że następne też trafi w moje ręce, ale to ciiii ;)

      Usuń
  7. Biel i jeans to idealne połączenie : ) Ty często akcentujesz uwielbienie minimalizmu i bieli, ja mam tak z czernią ^^


    http://madamemarshka.blogspot.com zapraszam : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeans kocha i biel i czerń, a my kochamy jeans ;)

      Usuń
  8. świetny outfit! A spodnie i biżuteria jak dla mnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* miło mi, że się podoba ;D
      jak będę miała chwilę, aby zajrzeć na twój blog i mi się spodoba to chętnie zaobserwuję, a jeżeli Tobie podoba się moja strona to zachęcam do częstszego zaglądania i obserwacji ;D pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. świetny set ! genialne masz te dżiny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ta bluzeczka jest świetna, podoba mi się jej połączenie z naszyjnikiem i bransoletką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie zestawienia:) t-shirt i jeansy zawsze na tak <3
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też takie lubię ;) jeansy i zwykły t-shirt to proste, ale bardzo dobre połączenie ;D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak ;) ubóstwiam minimalizm <3

      Usuń
  15. fajny look :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bo minimalizm to jest to- ja te kilka zdań zmęczyłam, więc nie jest żle:)
    podobają mi się spodnie i bizuteryja :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! to fajnie, że jednak ktoś czasami czyta to co napisze ;D
      pozdrawiam !

      Usuń
  17. Twoja uroda na prawdę mnie zachwyca, nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zarumieniłam ;D dziękuję, strasznie mi miło :) ;*
      nietypowa to dobre określenie ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  18. rewelacja:)) zestaw prosty ale efektowny, w moim stylu :))

    zapraszam do mnie i do obserwacji :))
    pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwsielbiam Cię za tą prostotę w Twoich stylizacjach! Jeden kolorowy akcent w postaci biżuterii, a ta fajnie 'podkręca' cały zestaw. Wgylądasz ślicznie :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Kochana za tak wiele miłych słów ;D ;*

      Usuń
  20. i ja się dołączam i do dziewczyn, bardzo lubię ten minimalistyczny set :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne spodnie. Też lubię połączenia z bielą. Dzięki niej wyglądamy schludnie i z klasą.
    Fajnie piszesz :D szczerze, przelewasz myśli na papier, czy może powinnam napisać na klawiaturę/ na ekran :D ale czyta się to lekko i przyjemnie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chyba te właśnie cechy sprawiają, że tak lubię biel ;)
      dziękuję ;* bardzo mi miło :) pozdrawiam :)

      Usuń