summer patterns

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
We wzorach jak i w spódnicach chodzę bardzo rzadko, co by nie powiedzieć wcale. Lepiej czuję się w spodniach czy spodenkach, w ubraniach gładkich o prostym kroju z minimalistycznym wydźwiękiem. Czasem zdarza się jednak wyjątek... Czym jest on spowodowany? Po części chęcią założenia czegoś innego, a z drugiej strony po prostu jakaś "inna" rzecz mi się spodobała... i mimo, że są to (na co dzień omijane przeze mnie) wzory, to zdaje się, że pasują do mnie i do tego jak chcę się prezentować idealnie... 

/ top - Stradivarius / spódnica - F&F / okulary, bransoletki - Iloko / naszyjnik, baleriny - H&M /


_________________________________________________________________________________

Shirts with Shorts, the Melody in Summer find super shirts & shorts with much cheaper prices 
Ends on August 11th,  Never miss the opportunity 


65 komentarzy:

  1. Wzory tego lata podbijaja pole modowe:)! Świetny top. Jesteś bardzo ładna i czasem chciałabym zobaczyć mały uśmiech !:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;) ostatnio sporo wzorów można podziwiać na ubraniach, butach czy dodatkach ;) cieszy mnie to, że coraz bardziej mi się te wzory podobają i są coraz ładniejsze :)
      bardzo dziękuję ;* postaram się czasem uśmiechnąć ;) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz Kalinko! :)
    Powinnaś częściej nosić ubrania we wzory i spódniczki! szkoda nie pokazywać tak zgrabnych nóg! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawstydzacie mnie :) dziękuję ;*
      chyba po woli przekonuje się i do wzorów i do spódnic, więc kto wie może będę w nich chodzić częściej ;)

      Usuń
  3. cudnie <3
    jedyne co bym zmieniła to buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* ja chodzę tylko w butach "płaskich" (do 5 cm max), więc te pasowały mi tu najbardziej, ale myślę, że ktoś kto nosi szpilki bez problemu może je do takiego zestawienia założyć ;)

      Usuń
  4. love the necklace with that top!

    Ginger @ Chic by Night
    chicbynight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie,bluzeczka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz Kochana :)
    ja myślę, że powinnaś zdecydowanie nabyć więcej takich rzeczy :)) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelinko ;* powiem Ci w tajemnicy, że wzorzystych ostatnio kupuję znacznie więcej ;) a spódnic mam kilka i myślę, że póki co wystarczy :)

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba!
    świetne dodatki i długość spódniczki:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* bardzo mi miło czytać taki komentarz :)

      Usuń
  9. AMAZING LOOK !!!!

    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się złote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka ta bluzka jest piękna! Uwielbiam te porcelanowe motywy (tak mi sie właśnie kojarzą w tej kolorystyce! ) Do tego połączenie ze spódniczką idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie można to taką kolorystyką nazwać ;) dziękuję Basiu ;*

      Usuń
  12. Cudny kolor bluzki i ładnie pasuje do niej złota biżuteria. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dodać, nic ująć. Dla mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć ;D dziękuję ;*

      Usuń
  14. ślicznie to wygląda;) zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :) Mam taki sam naszyjnik i bardzo go sobie chwalę! Przyjemna, letnia stylizacja!

    + obserwujemy? :D

    www.byblondepeanut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka :))
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. fachura - oksy i butki do kompletu - biżu mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ;D pasować coś do czegoś musi ;) dzięki Kochana ;*

      Usuń
  18. Ha, to mnie zaskoczyłaś tym zestawem! ;) ...bardzo pozytywnie, rzecz jasna! :) wyglądasz rewelacyjniew (zdecydowanie częsciej noś spódniczki Kochana)pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że zaskoczyłam... pozytywnie - oczywiście! ;D dziękuję ;*
      postaram się częściej "zaskakiwać" i nosić spódniczki ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Czaiłam się na tą bluzeczkę, a teraz patrząc na Ciebie, żałuję że jej nie kupiłam. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że ja też miała dylemat czy ją kupić... zwłaszcza, że koleżanka mi podpowiadała, żeby jej nie brać, bo nudna :/ ale ja posłuchałam się siebie i kupiłam ;D bardzo mi się spodobała i nie żałuję ;)

      Usuń
  20. wspaniały print kochana!!!❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się prosty krój oraz całość jaką tworzą ze sobą połączone elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie proste stylizacje, super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również uwielbiam taką prostotę ;) dziękuję ;*

      Usuń
  23. Prosto z klasą, ja odjęłabym okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się połączenie okularów z baltkami. Bardzo fajne printy na bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  25. dziekuje za komentarz:) z milo ze post zainteresowal ;) apraszam do obserwowania
    !

    www.byblondepeanut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. ja dopiero powoli się w nich zakochuję ;D

      Usuń
  27. super biżuteria. i podoba mi się kolor balerinek

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz Kalinko ;*****

    Bardzo podobasz mi się w takiej stylizacji <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ;* miło mi, że się podoba ;) pozdrawiam ;*

      Usuń
  29. bosko <3

    u mnie nowy post

    www.POLINEFASHION.pl

    zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      do Ciebie zawsze chętnie zajrzę ;D

      Usuń
  30. Świetna stylizacja, super kolorystyka :)

    Gorąco zapraszam na letmelook.blogspot.com
    Miło będzie jak odwiedzisz mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely style. You look so good. I like your blog. Maybe you can visit my blog and follow me on gfc and bloglovin.

    x

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz Kochana, bardzo fajna stylizacja,zakochałam się w Twoich bransoletkach.
    Podoba mi się twój blog i post:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny top! pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka jest swietna, fantastyczne polaczenie;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love that necklace!!
    Please, could you visit my blog? I,m quite mewmin blogger, i have almost no posts and I want to let me know! Just visit it, comment with opinion and if you like follow!
    larsup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne połączenie bluzki z tą złotą kolią!
    Zapraszam też do mnie:)
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Woow! This looks perfect! :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja! A ta biżuteria jest po prostu świetna! Dobrana idealnie <3

    OdpowiedzUsuń