chiffon dress

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ostatnimi czasy coś się zmienia... Noszę częściej rzeczy, które właściwie rzadko noszę... Były już kolczyki, spódnice, a dzisiaj przyszedł czas na sukienkę. Jeżeli już zakładam sukienkę to na ogół jest to specjalna okazja przy której nie bardzo wypada założyć coś innego i wtedy, nie jako zmuszam się do przywdziewania tego typu odzieży. Jednak od jakiegoś czasu nastąpił nie lada przełom... Zaczęły podobać mi się sukienki! Już na wyprzedażach upolowałam piękną wzorzystą kreację (niestety nie miałam jeszcze okazji Wam jej zaprezentować), a teraz w oko wpadła mi ta oto zielona. Z założenia (i dołączonych w sklepie zdjęć) miała to myć maksi, lecz mój wzrost (oraz chińska rozmiarówka) sprawiły, że jest to długość midi. Nie zabrało jej to na szczęście uroku. Jest równie śliczna, delikatna i dziewczęca jak to było w założeniu. Nie pozwoliłam sobie na całkowite "wpadnięcie" w klimat retro, czy też lekko romantyczny look... Dodałam do tego zestawienia "nowocześniejsze" dodatki w postaci biżuterii, okularów i balerinek, które miały za zadanie unowocześnić całą stylizację i mam skromną nadzieję, że tak jest, ale ocenę tego pozostawiam Wam moi drodzy czytelnicy.

/ sukienka - Chicnova / baleriny, pierścionki - H&M / naszyjnik - WholeSale-Dress / 

50 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów :) jednak największą uwagę przykuł naszyjnik, jest piękny :3

    www.dressy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, naszyjnik jest świetny ;)

      Usuń
  2. mi się bardzo spodobało Kalinko :) Ale jako że to już wrzesień i wieczory chłodne to nie było Ci zimno? i do tego beton zimny ? ojj chyba to już ostatnie takie lekkie stylizacje, ale Kalinka jeszcze się jesieni nie poddaje ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* nie było mi zimno, bo to był jeden z cieplejszych dni ;) beton też jeszcze nie był chłodny, ale fakt to jedne z ostatnich takich typowo letnich stylizacji, jesień się zbliża i muszę się na nią przestawić... póki co nie do końca mam na to ochotę, więc walczę z nią ;D

      Usuń
  3. mmm :D Kobieto założyłaś sukienkę! Jestem pod wrażeniem! Wyglądasz bombowo! Całość super do siebie pasuje ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;D to dziwne prawda? dzięki Aniu ;*

      Usuń
  4. przepięknie ! uwielbiam to połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, i ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorków :) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaluś, bardzo mi się podoba! Świetne i kolory i fason, tak delikatnie, ale z pazurkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak właśnie miało być... pazurkiem ;) ciesze się, że efekt zamierzony został osiągnięty ;D

      Usuń
  8. Śliczna sukienka ;))

    Zapraszam na mój blog http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, i kolor jej :) Połączenie kolorów- ♥x1000000000000000000000000000
    zapraszam: http://poznajmyswojeopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka! uwielbiam maxi, szczególnie szyfonowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny naszyjnik + piekne kolory! super wygladasz, nos sukienki czesciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że potrafimy się zmieniać :) śliczna sukienka;) ciekawie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdolność człowieka do zmian i przystosowywania się do zmieniających się warunków, jest chyba najlepszą cechą człowieka... ;) dziękuję ;)

      Usuń
  13. piękna sukienka, dobrze że buty i okulary są w fajnych kolorze i ożywiają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolorystycznie to wszystko dopasowałaś! genialnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba :D dziękuję ;* pozdrawiam :)

      Usuń
  15. cudowna sukienka, wyglądasz w niej ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. złoto fiolet mieta od dzis kocham całym sercem ten mix <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D ciesze się ;) bo ja już od dawna ten mix uwielbiam ;)

      Usuń
  17. Kochana...zachwycasz!! :) ...mega kobieco...cudownie! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* nawet nie wiesz jak dużo radości sprawiłaś mi tym komentarzem ;) pozdrawiam!

      Usuń
  18. Love your necklace! x

    http://totalmodisch.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz, bardzo kobieco:) zapraszam do mnie na nowy wpis http://myloovelyfun.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ajjj, szyfonowe sukienki są takie piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz znakomicie!!!! jestem oczarowana kolorami!

    OdpowiedzUsuń