07 września 2013

pants with stripe

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Zauważyłam, że mam coraz więcej wcieleń. O ile zawsze była to typowo sportowa wersja mnie, to teraz bywam też elegancka, kobieca a czasem nawet romantyczna... Chyba w końcu dojrzewam... do bycia kobietą... do tego, aby prezentować każdy odcień swojej "osobowości"... do tego, aby podkreślać swoje atuty, ale przede wszystkim do tego aby zaakceptować siebie ze wszystkimi wadami i mankamentami swego ciała i charakteru, i tymi małymi drobnostkami, które czasem mi się w sobie podobają...

/ t-shirt - second-hand / spodnie - New Yorker / okulary - Iloko / naszyjnik - Mohito / baleriny - H&M /

41 komentarzy:

  1. Zamiast balerinek widziałabym do tego zestawu jakieś obcasy :) Ale to tylko moja wersja - najważniejsze, że Ty czujesz się w Twojej wersji najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym chodziła w obcasach to może bym je założyła ;)

      Usuń
  2. o rany... znów te spodnie... są cudowne! Tam bardzo Wam ich zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne są ;) szkoda, że się na nie nie załapałaś :/

      Usuń
  3. Świetne spodnie ! :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, stylowy look kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć :) dziękuję ;*

      Usuń
  5. Świetne połączenie a spodnie są boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw dodatki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz wygladasz na parwde fajnie, chociaz ja jakos dalejnie moge sie przelamac do takich spodni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* są czasem takie rzeczy, że jakoś czujemy, że nie dla nas i nam się nie podobają ;)

      Usuń
  8. Swietne spodnie!! I bardzo lubie proste topy w polaczeniu z wyrazista bizuteria!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo stylowo KOchana! Ale mamy fart z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Paulino ;* fakt, trafiło na,m się ;)

      Usuń
  10. idealna sportowa klasyka ! spodnie są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być sportowo, a że jest i trochę elegancko to się cieszę ;) dziękuje ;*

      Usuń
  11. genialne zestawienie, swietnie użyte kolory ! super
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. czyli tak jak ja należysz do małej grupy szczęśliwców ;D bo podobno większość chciałaby je mieć, a już ich nie można znaleźć :/

      Usuń
  13. Love the pants and the necklace! Great style! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zestaw, pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie ! Poluję na takie już od dawna. Szkoda ,że w moim mieście nie ma New Yorkera :(

    Zapraszam do mnie na rozdanie - do wygrania dwie czapki beanie !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy byś upolowała nawet jakby był New Yorker, bo to poprzednia kolekcja, ale zawsze możesz szukać na allegro ;) widziałam podobne w H&M albo Mosquito, tam możesz sprawdzić ;) pozdrawiam!

      Usuń
  16. KOchana, ja też to zauważyłam :)...że coraz częściej "eksperymentujesz"...i zaskakujesz nas coraz bardziej "kobiecymi, a nawet romantycznymi" zestawami :) ja zdecydowanie jestem na tak, tej "przemianie" :) ps. dzisiejszy zestaw bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo dziękuję :) miło czytać, że nie tylko ja widzę tą "przemianę", a że się podoba, to super ;D pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń