patterned jacket

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Jest wiele rzeczy, które chciałabym mieć... Rozpatrując kwestię "posiadania" w stosunku do ubrań, to jest tego naprawdę sporo. Jednak nie zawsze (czytaj - rzadko kiedy) mam możliwość nabyć ciuchy na które mam ochotę. Powodów jest wiele, ale o tym pewnie nikt słuchać nie chce, bo większość wie o co chodzi. Podsumuję to jednym krótkim słowem klepanym przez polityków i media od wielu lat... kryzys (i to w wielu znaczeniach). Jeżeli mowa o przedmiotach to czasem uda mi się wejść w ich posiadanie... Pikowana kurtka należy do nielicznego grona spełnionych "modowych" zachcianek. Z zamysłu miał to być czarny model z pikowanym materiałem. Długo takiego szukałam po second-hand-ach, ale niestety nie udało mi się takiej kurtki znaleźć, a szkoda było mi wydawać trzycyfrową sumę na nową... więc sobie odpuściłam. Stosunkowo całkiem niedawno trafiłam na ciekawy model... pikowany i... kolorowy... nie taki był zamysł początkowy, ale wpadła mi w oko. Trafiła do wirtualnego koszyka, a 2-3 tygodnie później trafiła w moje ręce. Zobaczymy jak długo się nią nacieszę... Oby jesień była łaskawa. 

/ kurtka - Romwe / t-shirt - market / spodnie - second-hand / 
/ okulary - New Yorker / naszyjnik - Sinsay / baleriny - H&M /


Image Hosted by ImageShack.us

45 komentarzy:

  1. świetna kurteczka i piękne zdjęcia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka jest idealna a to jak dobralas spodnie i oksy - miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawstydzam się :D dzięki Kochana ;**

      Usuń
  3. CHORUJĘ NA TĄ KURTKĘ,BOSKA!!!JAKA CENA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam ją na romwe za około 33$, więc wyjdzie koło 100 zł ;)

      Usuń
  4. Piękna zdjęcia:)
    A żakiet świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu własnym i fotografa :D

      Usuń
  5. ciekawa marynarka i nic więcej nie potrzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt ;) wystarczy jedna wyrazista rzecz i zestaw gotowy ;)

      Usuń
  6. piękna ta kurteczka - ale masz tam niesamowite widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mamy na Jurze mnóstwo pięknych krajobrazów :)

      Usuń
  7. Super zdjęcia Kochana :) Kurteczka jest świetna! :) W ogóle super look :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelinko ;* pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. bardzo ciekawa kurtka, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! magiczne :) nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega kurtka,sama bym tak chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce na zdjęcia i fantastyczna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia a kurtka fantastyczna:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne zestawienie , a kurtka przyciąga swą specyfiką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie połączenie kolorów:) świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, zdjęcia mają wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciesze się, że się podoba :)

      Usuń
  16. Uwielbiam minimalizm w Twoim wykonaniu, Kalinko :) Wyglądasz cudownie, zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* dziękuję ;* nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć ;D

      Usuń
  17. Kochana,Ty to masz tam widoki ( a ja myślała, że w Yorkshire jest pięknie ;)) super fotki, a kurteczkę bym przygarnęła do swej szafy :) cudna jest!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ;) ale widoki twojej okolicy też są piękne ;) pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Swietnie wygladasz, super kurteczka i te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne miejsce kochana! Twoja akurteczka urocz!!!
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz genialnie! okulary i kurtka najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia są wspaniałe <3 genialna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny blog <3 bardzo mi się podoba ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie, kurteczka ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw !
    Podoba mi się :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała stylizacja:) Narzutka świetnie się prezentuje:) okulary miazga!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtka świetna, ma w sobie to "coś"! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczna kurtka, okulary no i oczywiscie te widoki!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Ta kurta jest przecudowna ! <3

    OdpowiedzUsuń