19 września 2013

sun in cloudy day

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Kiedy ostatnio na blogach widziałam "wysyp" tekstów o tym, że "jesień się już zbliża", "pierwsze chłody", "koniec lata"... stwierdziłam: "nie ja nie będę wspominać o pogodzie, przecież wszyscy i tak to wiedzą"... Niestety tu Was zmartwię postanowiłam napisać o otaczającej nas aurze. Gdy lato dobiega końca, a pierwsze chłodne i deszczowe dni zbliżają się do naszego kraju (w postaci frontu atmosferycznego rzecz jasna) nadchodzi czas na pożegnanie lata i wyciągnięcie cieplejszych rzeczy. Pożegnanie lata... Tak, to na całe szczęście udało mi się zrobić w idealnym momencie, ponad 1,5 tygodnia temu, gdy wybrałam się z moim mężczyzną nad wodę; wtedy świeciło słońce, temperatura wskazywała 25'C i była bardzo ciepło... Jak się dzisiaj okazuje to był ostatni tak ciepły dzień lata... już tęsknie... i wypatruję ciepłych (czytaj +15'C) i słonecznych dni, gdzie liście na drzewach będą mienić się ciepłymi kolorami polskiej złotej jesieni...

/ marynarka - Zara / t-shirt - market / spodnie - Vila / 
/ baleriny, okulary - New Yorker / naszyjnik - WholeSale-Dress /

Image Hosted by ImageShack.us

36 komentarzy:

  1. To zdjęcie, kiedy słońce i reszta odbija się w Twoich okularach ...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba ;) dziękuję w imieniu swoim i fotografa!

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz. Zapraszam też do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. siwetny look, dokladnie wpasowywuje sie w koncowke lata. i ten zacod slonca! ah!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana ;* zachody słońca latem najpiękniejsze ;)

      Usuń
  4. mam bardzo podobny naszyjnik:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wygodny zestaw! Marynarka zajebista! a zdjęcia prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu ;* miał być wygodny, w końcu wypad za miasto... więc swoboda "ruchów" musi być zachowana ;) pozdrawiam!

      Usuń
  6. cudowna marynarka, świetnie leży! Do tego okulary i buty obłędne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look Kochana :)
    Świetne butki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło, że zdjęcia się podobają, bo staraliśmy się, aby były fajne i klimatyczne :D

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Masz dobre poczucie stylu ;)

    Co to na to abyśmy się nawzajem obserwowały ?:)
    Pozdrawiam Alexa
    xoxo kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! fajnie, ze podoba Ci się mój blog i jeżeli tak jest... to zapraszam do obserwowania, a jak twój blog spodoba się mi na pewno zaobserwuję ;) pozdrawiam!

      Usuń
  10. Delikatna elegancja, bardzo mi się to podoba. Marynarka wygląda super i na pewno można ją zestawiać na różne sposoby :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafne stwierdzenie ;) luz z nutką delikatnej elegancji ;D dzięki ;*
      marynarka faktycznie pasuje do dużej ilości rzeczy i dobrze wygląda w rozmaitych konfiguracjach ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. aż się zawstydziłam :D dziękuję ;*

      Usuń
  12. Pięknie Kalinko wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne okulary! :) i piękne zdjecia, piękne miejsce :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia!
    marynarka jest boska!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń