destination

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Czasem słyszę, że "za nudno się ubieram"... Pewnie coś w tym jest, bo tak uwielbiany przeze mnie minimalizm, jest przez wielu nazywany i kojarzony z lenistwem czy brakiem chęci kombinowania. Co w przypadku kiedy ja lubię proste kroje, wyraziste fasony i oryginalne dodatki? Porzucić to wszystko? Nie, ciężko byłoby mi się rozstać z moją "prostotą". Głównie dlatego, że dobrze czuje się w ubraniach stylizowanych na taki styl, ale też dlatego, iż uważam, że prezentuje się w nich nie najgorzej... Może w tym momencie gdzieś wysuną się na przód, ukryte i skłębione w najdalszych zakamarkach mojej osobowości, oznaki próżności... pewności siebie. Możliwe, ale jestem już w tym wieku, w którym pewne rzeczy się stabilizują, zaczynają układać, a z za mgły wyłania się cel do którego warto dążyć... i uświadamiam sobie, że to co robię nie koniecznie daje mi to czego potrzebuje. Czas przestać się oszukiwać, mieć ślepą nadzieje. Czas wziąć się do roboty i kreować swoją przyszłość, która już wkrótce stanie się teraźniejszością.

/ bluza - TideShe / spodnie - Vila / 
/ okulary - Chicnova / naszyjnik - DIY / pierścionki - H&M / buty - Centro /

19 komentarzy:

  1. bardzo fajna bluza
    i ciekawe połączenie kolorów

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super okulary i bluza też bardzo ciekawa ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza ma odpinane rękawy? Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię, że w Twojej prostocie jest zawsze coś co przyciąga wzrok! Boskie okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję Basiu ;* nawet nie wiesz jak mnie twój komentarz ucieszył :)

      Usuń
  5. Nie słuchaj innych. Niech sobie gadają co chcą wg mnie i tak wyglądasz świetnie :) super okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous colors in your outfit and super cool look! I really enjoy your blog and would love to follow each other—please visit my page and I'll follow you back :)

    xo Jess
    www.stylizedluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I like it. Nicle colors. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG cudowna bluza <3 genialne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bluza,wyglaasz swietnie! obserwujemy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń