15 października 2013

name

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Marzenia są różne. Jedni marzą o rzeczach nieosiągalnych dla większości... jak lot w kosmos albo... bycie celebrytą. Inni chcą spełnić swoje głęboko skrywane życzenia; możliwe do wykonania... wystarczy tylko chcieć i pracować nad tym. Jeszcze inni marzą o przyziemnych przyjemnościach - rzeczach... Najłatwiejszych do spełnienia. 

Taką zwyczajną "zachciankę" miałam i ja. Bardzo chciałam mieć naszyjnik z moim imieniem. Długo planowałam zakup takiego łańcuszka, ale jak to w życiu bywa... Zawsze zdarzały się potrzebniejsze wydatki i decyzja ta była odkładana z tygodnia na tydzień, z miesiąca na miesiąc, aż w końcu o tym zapomniałam. Ostatnio nadarzyła się okazja, aby taki przedmiot posiadać. Ucieszyłam się niezmiernie tym bardziej, iż stał się on prezentem (dziękuję NaszyjnikImie). Kiedy do moich drzwi zapukał tata i wręczył mi paczkę, nie wiedziałam jeszcze co kryje jej zawartość. Po otwarciu koperty, radość wymalowała się na mojej twarzy, bo oto moim oczom ukazał się pozłacany 18 karatowym różowym złotem naszyjnik z moim imieniem! Kalina. Pięknie wykonany, mieniący się w świetle drobiazg, który sprawił, że kolejna niewielka, przyziemna "zachcianka" - marzenie, się spełniło. 

/ naszyjnik - NASZYJNIKIMIE /

Sklep NaszyjnikImie przygotował dla Was, dodatkowy rabat. Na hasło: MIKALA 10% taniej.

29 komentarzy:

  1. bardzo ładnie to wygląda :)
    ZAPRASZAM DO MNIE NOWE POŚCIWO !

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest ładny, ale piękne to jest twoje imię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Kiedyś mi się nie podobały, ale ostatnio się nimi zachwycam:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny !!! Kalina bardzo ładne imię ! Uwielbiam je ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tez taki chce!

    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, a mnie nikt nie chce wręczyć paczki z takim naszyjnikiem :( Bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam taki naszyjnik z imieniem, bardzo fajny gadżet ;-)
    Zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny drobiazg , chętnie bym sama nosiła taki z Daggi hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. taki naszyjnik to fajna sprawa, dla mnie robiono specjalnie, gdy zamawiałam w Błg na wakacjach, ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podzielam opinię dziewczyn wyżej Kalina bardzo ładne i oryginalne imię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny naszyjnik, też bym taki chciała ;)

    http://crazy-about-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny! Mi marzy się naszyjnik z serduszkiem, ale też ciągle mi szkoda pieniędzy;<. Pozdrawiam cieplutko;*!

    OdpowiedzUsuń