olejek do kąpieli - Green Pharmacy - OPINIA

Image Hosted by ImageShack.us
Olejek do kąpieli... to rzecz, której chciałam "spróbować" odkąd tylko usłyszałam, że coś takiego jest. Bardzo spodobał mi się zamysł podstawowy produktu. Jest to kosmetyk, który ma za "zadanie" zaoszczędzić nam czas podczas codziennego prysznica, kąpieli. W jaki sposób zapytacie, zapytałam też i ja... W składzie tego produktu znajduje się olejek nawilżający naszą skórę już podczas jej mycia, więc niepotrzebne są mleczka, balsamy czy masła do ciała stosowane po wyjściu z kąpieli. 
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Miałam okazję przetestować na własnej skórze nawilżający olejek do kąpieli marki Green Pharmacy dostępny w internetowej drogerii Elfa-Pharm. Zapach jaki używałam to sandałowiec, neroli i róża. Nie do końca mi odpowiadał, gdyż z nieokreślonej przyczyny zapachu róży (we wszelkiego rodzaju kosmetykach i produktach beauty) nie lubię i nie toleruję. O dziwo i z korzyścią dla mnie była to odmiana delikatna i aż tak nie drażniła moich zmysłów. Jak sprawdził się kosmetyk? Myje tak jak trzeba. Dobrze się pieni i już nie wielka ilość olejku wystarczy do umycia całego ciała, więc jego dużym plusem jest wydajność. Co do samego nawilżania, owszem nawilża. Skóra po użyciu olejku jest gładka i przyjemna w dotyku, nie potrzebuje już kolejnej porcji nawilżenia w postaci balsamu do ciała. Nie pozostawia też tłustej warstwy jak w przypadku innych produktów z olejkiem w składzie. Producent obiecuje też, że po kąpieli w jego produkcie będziemy zrelaksowane i odprężone. Czy tak jest? Ciężko mi powiedzieć, ponieważ olejku używałam jedynie podczas prysznicu... ale sądzę, że w kąpieli jego zapach mógłby działać kojąco na osoby lubiące zapach róży. Jedyną obawę jaką mam to to czy ten produkt sprawdzi się również podczas ciężkich warunków jakie czekają naszą skórę podczas zbliżającej się zimy... Różnica temperatur w pomieszczeniu i po wyjściu na dwór jest bardzo duża, wtedy nasza skóra wysusza się i potrzebuje większej dawki składników odżywczych i nie jestem pewna czy taki olejek wystarczyłby do zapewnienia odpowiedniego poziomu nawilżenia.
Image Hosted by ImageShack.us

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie skład, każdy kosmetyk od razu mam ochotę wypróbować na włosach, a olejek tym bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabyś poczytać na opakowaniu ;) ewentualnie gdybyś chciała to mogę napisać co jest w składzie ;)

      Usuń
  2. To coś dla mnie:) Musze go kupić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto wypróbować, bo 10 zł to nie tak dużo ;) pozdrawiam!

      Usuń
  3. o ja, muszę go wypróbować! Brzmi strasznie zachęcająco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, muszę go gdzieś poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń