perfect skirt

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Zaczynam lubić spódnice. Dla mnie samej jest to dość dziwne, bo zawsze unikałam tego typu odzieży. Skłoniło mnie to do zastanowienia się dlaczego tak jest. Sprawa jest dość prosta. Nie nosiłam ich, ponieważ nigdy nie miałam odpowiedniej spódnicy. Inną kwestią jest też fakt, że brakowało mi wystarczająco dużo pewności siebie... ale tę kwestię pominę. Jestem wysoką osobą, więc za każdym razem gdy udawałam się do sklepu miałam problem ze znalezieniem długości pasującej do mojej sylwetki. Większość produktów była na mnie za krótka, bądź zwyczajnie nie pasowała mi jako projekt. Spódnica o idealnej długości trafiła w moje ręce dość przypadkowo. Dostałam ją jako upominek od sponsora ostatniego spotkania częstochowskich blogerek. Ciesze się, bo już nie będę musiała ciągle martwić się, że podczas nachylania, schylania czy kicania pokaże o kawałek ciała za dużo... Ta spódnica zapewniła mi komfort, który sprawił, że mam ochotę na kolejną.

/ kurtka - Romwe / bluzka - second-hand / spódnica - TB Sport / buty - F&F / naszyjnik - DIY /

32 komentarze:

  1. więcej uśmiechu! ;))
    Ale stylizacja- rewelka!
    Marynarka najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie, bardzo lubię takie proste zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz. połączenie tych jakby ludowych wzorów z taką prostotą to strzał w dziesiątkę.

    Velvet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentuje z tą kurteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kala, świetny look, doskonale podkręcony kurtką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jak już Ty piszesz, że znalazłaś nareszcie idealna spódnicę...to ta spódnica naprawdę musi być super! !:) cieszę się bardzo, że przekonujesz się do spódnic (taką śliczną sukieneczkę u Ciebie widziałam :))) i sukienek :) ...bo rewelacyjnie w nich wyglądasz! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję Kochana ;* tak powoli sie przekonuję i do spódnic i do sukienek :) raz jeszcze dziękuję za tyle miłych słów :D pozdrawiam! ;*

      Usuń
  7. Wyglądasz bardzo dobrze w niej Kalinko, i w kurteczce i w spódnicy ! Długość ok jak dla mnie :D chociaż.. można by jeszcze tak krócej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D <3 dziękuję ;* tak, zawsze może być krócej... lub może być też dłuższa spódnica ;P

      Usuń
  8. Genialna, wzorzysta, bomberowa kurtka, która gra pierwsze skrzypce, dzięki tem, że zestawiłaś ją z prostą, czarną spódnicą i białym topem. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz. Super stylizacja. Zapraszam również do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/10/sesja-do-naszyjnika-cold-and-famous.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, fajne eleganckie i proste połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I bardzo dobrze, że zaczęłaś nosić spódnice, bo wyglądasz w nich świetnie :) Wybrałaś idealny, rozkloszowany fason, sama takie uwielbiam i mam w swojej szafie kilka :) Kolor też bardzo uniwersalny, więc generalnie do wszystkieog bęzie pasował :) A żakiecik masz rewelacyjny <3 Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja dopiero po woli przekonuje się do spódnic, ale już wiem, że ta długość będzie dla mnie odpowiednia i na pewno będą miała ich w swojej szafie coraz więcje ;D pozdrawiam!

      Usuń
  12. Wyglądasz świetnie w spódnicy!
    Cała stylizacja u mnie na tak!
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, kurteczka mega :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna kurteczka!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. ta kurtka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ankieta wypełniona ;) powodzenia w pisaniu i na obronie! dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Cudnie wyglądasz <3 Najważniejsze to znaleźć kolory i kroje, w których będziemy się dobrze czuć - to jest podstawa dobrego wyglądu :))

    Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka jest rewelacyjna!
    Na pewno doda humoru nawet w pochmurny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz super! masz świetny gust ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorąco Cię zachęcam do kupna kolejnych spódnic! Masz bardzo zgrabne nogi, więc spódnice są dla Ciebie idealne. Sama je uwielbiam, dodają kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń