22 października 2013

say my name

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Imię... Rodzice nadają nam je w dniu narodzin. W pierwszych miesiącach naszego życia poznajemy je, uczymy się na nie reagować, przyzwyczajamy się do niego. Zaczyna nam się podobać, bądź też nie. Nasi bliscy tworzą przeróżne jego zdrobnienie mające na celu umilić nam je lub zrobić nam na złość. Lubimy je słyszeć lub wymyślamy sobie pseudonim, aby nie musieć ciągle się z nim borykać... Prawda jest taka, że na wybór naszego imienia nie mamy żadnego wpływu. Zdarza się tak, iż ktoś nie lubi imienia tak bardzo, że gdy skończy 18 lat  udaje się do Urzędu Stanu Cywilnego, aby zmienić je na takie, które zawsze chciało się mieć. Ile ludzi tyle opinii  Ja do mojego imienia przyzwyczajałam się przez wiele lat. Zaakceptowałam je, ale nie było łatwo... Często denerwowałam się, bo jest łudząco podobne do imienia mojej matki i do dnia dzisiejszego zdarzają się pomyłki (gdy idę do przychodni lekarskiej Panie w rejestracji wielokrotnie wyciągają nie tę kartę, którą trzeba). Cóż, zdarza się. Najważniejsze jest to, że ja i moje imię pasujemy do siebie... to moja "wizytówka" i kwintesencja mojej osobowości. Nie wyobrażam sobie że mogłabym nazywać się inaczej. 

/ płaszcz - Stradivarius / sweter - H&M / spodnie - Vila / 
/ naszyjnik - NaszyjnikImie / torebka - DressLink / buty - F&F /

Przypominam również o rabacie, na hasło: MIKALA 10% taniej na zakupy w NaszyjnikImie

Image Hosted by ImageShack.us

24 komentarze:

  1. JAK zawsze pięknie i uroczo.
    Wszystko idealnie ze sobą połączone <3

    Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie bieli z czernią zawsze lubię z stylizacjach:) Łańcuszek z imieniem świetnie się prezentuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama prawda Kalinko :) Kiedyś wpisałem sobie Twoje imię do "znaczenia imion" i zgadzało się w 90% :) Twoje Zdrowie Kalinko ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* <3 czasami te "znaczenie" się zgadza, ale nie zawsze tak jest ;)

      Usuń
  4. perfekcyjne jeansy i chyba tez zamowie sobie taki naszyjnik :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  5. super Kochana! teraz kupowałaś płaszczyk? Ile płaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Aniu, ten płaszczyk kupowałam w zeszłym roku na wyprzedażach i wtedy dałam za niego coś koło 130 zł ;)

      Usuń
  6. torebkę Kochana masz rewelacyjną <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie Kalina to bardzo ładne imię. Mega kobiece :) Ale wiadomo wszystko jest kwestią gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się imię Kalina bardzo podoba :) miło, że nie tylko mi ;D dziękuję ;*

      Usuń
  8. Piękne proste połączenie.
    stylowow i elegancko
    ♡ pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka;) Zdjęcia śliczne;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszcz, torebkę, buty chętnie bym Ci zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń