29 października 2013

second-hand

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Każdy z nas ma inny stosunek do rzeczy z drugiej ręki - "lumpeksów", "second-hand-ów", "ciuchów". Bardzo wiele osób kupuje ubrania w sklepach tego typu. Ciekawe jest to, że nie zawsze są to osoby o niskim statusie społeczno-ekonomicznym. Dlaczego tak wielu ludzi decyduje się na zakup używanej odzieży? Powodów jest dużo. Na wieszakach bądź w koszach możemy wyszperać pojedyncze okazy towarów już dawno niedostępnych w zwykłych sklepach/sieciówkach. Daje nam to możliwość noszenia czegoś niepowtarzalnego, czego nie będzie miał nikt inny. Oryginalność to moim zdaniem główna przyczyna tłumów w lumpeksach. Drugą, nie mniej ważną w dzisiejszych czasach sprawą, są ceny. Za odzież używaną zapłacimy dużo mniej niż za ubrania sprzedawane w sklepach sieciowych czy na targowiskach. Niestety nie zawsze tak jest, bo z doświadczenia "łowcy" chodzącego od czasu do czasu po różnych "ciuchach" wiem, że niektórzy szefowie mocno zawyżają ceny, tylko dlatego, że zakupy w tego typu miejscach stały się w ciągu ostatnich kilku lat popularne. Te miejsca omijam, a udaje się do tych w których ceny są takie jak być powinny. Właśnie tym sposobem w mojej szafie zagościło mnóstwo unikatowych ubrań i dodatków, które sprawiają, że moje stylizacje są bardziej wyraziste, w kieszeni coś zostaje, a i jest jeszcze satysfakcja z tego, iż mam coś czego wcale tak łatwo zdobyć nie było.  

/ sweter, spodnie, kapelusz - second-hand / buty - F&F / naszyjnik - Sinsay /

36 komentarzy:

  1. A trzecim powodem jest możliwość znalezienia czegoś z "nie-poliestru" tylko kaszmiru, jedwabiu, wełny ....
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ;) różnorodność materiałów jest spora, pozdrawiam!

      Usuń
  2. świetnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/firmoo-glasses-and-new-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uwielbiam sh i nie wyobrażam sobie życia be nich :c!
    Kapelusz bardzo gustowny, zazdroszczę Ci go~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje się pod twoimi słowami ;) sh są najlepsze!

      Usuń
  4. dokładnie jest tak jak piszesz Kalinko, Polowanie - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to nic złego kupować w tego typu sklepach, sama mam swój ulubiony ze świetnymi cenami który odwiedzam co 2 tygodnie :) jednak ma tylu zwolenników, że jeśli nie pójdę do niego w dniu dostawy to ciężko mi znaleźć coś w moim rozmiarze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest podobnie ;) też mam jeden ulubiony, który często odwiedzam, a w dniu dostawy są tam tłumy i ciężko coś upolować... myślę, że w większości sh w dniu dostawy jest masa ludzi :/ pozdrawiam!

      Usuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie

    ♥ POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są tragiczne, za to spodnie sweter i kapelusz kocham i zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty totalnie nie w moim stylu, już lepiej by wyglądały na płaskim. A sweterek ma fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci tych spodni, są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your look! You look so great!

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ! :) sweter ma śliczny kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu swoim i fotografa ;D pozdrawiam!

      Usuń
  12. bardzo fajne portaski <3 świetnie wyglądasz ! ...ilekroć znajdę coś fajnego w sh ( a wbrew pozorom wcale nie jest to takie łatwe ) odczuwam z tego powodu właśnie ogromną satysfakcję ...bezcenne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, kiedy już znajdziemy perełkę, przegrzebując setki ciuchów, to satyskacja jest przeogromna ;D dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  13. Uwielbiam moment, gdy udaje mi się znaleźć w sh coś, na co od dawna polowałam i postanowiłam sobie, że nie kupię tego w sieciówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam ;) ja polowałam na idealną białą marynarkę, można by powiedzieć latami, ale zawsze szkoda było mi wydać na sztukę z Zary ponad 200-300 zł, a gdy znalazłam swoją, właśnie z tą metką i dałam za nią aż około 17 zł to byłam przeszczęśliwa ;D czasem warto się na coś uprzeć ;)

      Usuń
  14. Podzielam zdanie w pełni. Sama uwielbiam buszować po SH, bo można tam znaleźć wiele oryginalnych, w sensie fasonu czy kroju ciuszków za śmieszną sumkę, a taką unikatową rzecz złowić, to jest prawdziwa satysfakcja :) Kapelusz i spodnie świetne udało Ci się upolować, spodnie mają super niepowtarzalny print :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham SH :) Świetny kapelusz i sweter ze spodniami cała stylizacja jest świetna !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. oooooo proszę jak Ci się udało zapolować:D mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely hat and pants, dear! you look pretty

    maybe follow? please let me know)
    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kapelusze <3 przepięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne spodnie :)
    fajny kapelusz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie za to second hand'y lubię, można cos niepowtarzalnego w nich znależć :) ps. a w kapeluszu super wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo stylowo i z klasą :) kapelusz dodaje Ci uroku :))

    OdpowiedzUsuń