SWAG Show Silesia

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Paulina, Ja, Sylwia

W minioną sobotę odbyła się kolejna edycja Swag Show. Pewnie niektórzy z Was nie bardzo orientują się co to jest. Już spieszę z wyjaśnieniami. Swag Show to targi na których wystawiają się firmy związane z moda uliczną i swagiem, ogólnie pojętym "lansem". Podczas trwania imprezy możecie na żywo obejrzeć projekty wielu polskich marek, na co dzień działających głównie w sieci. Jest to również doskonała okazja do porozmawiania z kreatywnymi ludźmi, wymiany poglądów na różne tematy, ale przede wszystkim  do nabycia dobrej jakości ubrań w niższych cenach (specjalne obniżki tylko w ten dzień). Dodatkową atrakcją jest też to, że projektanci prezentują swoje najnowsze kolekcje, które jeszcze nie trafiły do sprzedaży.

W tym momencie przyznam się szczerze, że zastanawiałam się chwilę czy jechać do Katowic na tę edycję Swag Show. Dlaczego? Byłam na obu poprzednich. Na pierwszej można było zobaczyć głównie rzeczy związane ze środowiskiem skate-ów: bluzy, czapki, rowery itp. (nie dla mnie). Na kolejnej wydawało mi się, że wszędzie widzę to samo... z paroma małymi wyjątkami. Po czasie stwierdziłam, iż podjęłam dobrą decyzję, bo podczas tegorocznej jesiennej edycji odkryłam wiele świetnych firm. O niektórych słyszałam już wcześniej, a produkty innych poznałam dopiero w sobotę. Pewnie gdyby zawartość mojego portfela byłaby bogatsza wyszłabym stamtąd z większą ilością rzeczy... Nie będę narzekać, bo z pustymi rękami do domu nie wróciłam.

Co szczególnie spodobało mi się na sobotnim Swag-u? Co sprawiło, że mam ochotę pojechać tam ponownie? Kreatywni ludzie, pomysłowość, oryginalne projekty, dobra jakość i fajna atmosfera. Tak pokrótce mogłabym streścić największe plusy tej imprezy.

Przejdźmy jednak do konkretów, bo pewnie jesteście ciekawi co widzicie na zdjęciach powyżej. Zacznę od rzeczy, które mnie zaskoczyły, ale i zaciekawiły. SADZA SOAP na pierwszy rzut oka zwykła bryła węgla, a po przeczytaniu etykiety - mydło. Podobno ma wiele "dobroczynnych" właściwości - interesujące. Kolejną nowością są KLOCKI HOCKI, tekturowe konstrukcje przygotowane do samodzielnego złożenia. Moim zdaniem idealne na ciekawy prezent. MK BICYCLE to rowery z drewnianymi ramami! Przyciągały wzrok. Jako córka stolarza stwierdzam, iż były dopracowane dobrym szlifem, żadnej drzazgi. Na stoiskach z rzeczami nie brakło, tak popularnych w ostatnich latach, sklepów z odzieżą z drugiej ręki. Piękne ubrania ze "światowymi" metkami od VINTAGE FOR EVER oraz aktualne trendy od SECOND-SHOP. Były też buty od KROPKA SHOES. Wyglądały fantastycznie. Nawet wpadła mi w oko jedna para, ale ich noszenie "gryzłoby się" z moimi zasadami, bo były wykonane z naturalnej skóry (tak mi się wydaje), nie ukrywam, że ich cena też odstraszyła mnie równie mocno, co materiał... Jedno trzeba przyznać tej marce, piękne! Duża ilość stoisk była wypełniona biżuterią. Mnie szczególnie spodobały się projekty od LENA BIŻU, nadal mam ochotę na pleciony naszyjnik, a miedziany aniołek już wisi przy moich kluczach; i XOOXOO geometryczny naszyjnik bardzo chce dołączyć do mojej kolekcji. DISSAQ torebki o różnych wzorach, kolorach i rozmiarach. Jeżeli chodzi o ubrania to marzy mi się oversize-owy płaszcz od HEBEQUSS i kurtka z kwiatowymi rękawami MAŁGORZATY SALAMON. W mojej szafie zamieszkała bluza w intensywnym niebieskim kolorze od RESSTREND. Dziewczyny w najnowszej kolekcji miały też sporo fajnych bejsbolówek, kurtek i pikowanych ramonesek.

Dziesiątki stoisk, setki projektów i mnóstwo ludzi... Mnie się podobało, bo w dobrym towarzystwie czas zawsze miło płynie. Paulina, Sylwia, Piotrek - dziękuję! Drogi czytelniku jeżeli udało Ci się dotrzeć do końca tego tekstu to podziwiam... i dziękuję! Troszkę się rozpisałam, ale chciałam się podzielić swoimi wrażeniami.
_________________________________________________________________________________

Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!

18 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję Kalinko, rzeczywiście ta edycja była lepsza niz wiosenna. No nasze łupy od Resstrend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie jak do tej pory najlepsza ;)
      tak RessTrend to jedno z fajniejszych stanowisk :)

      Usuń
  2. kurcze, zazdroszczę... musiało być super!

    www.the-velvet-lady.blogspot.com

    ♥ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia - tyle miłości w jednym miejscu ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) miłości powiadasz... chyba do konsumpcjonizmu ;)

      Usuń
  4. nie no ubolewam że mnie z Wami nie było... masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też Aniu ubolewamy nad tym, że Cię z nami nie było, ale następnym razem to zrzucamy się na nianie i jedziesz z nami ;D

      Usuń
  5. cudowne rzeczy :) zazdroszcze pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, ze podobają Ci się kurtki,tylko nazywam się Salamon,a nie Salomon :).
    Pozdrawiam i prosze o zmianę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam! Straszną gafę zrobiłam, ale już jest zmienione :) Raz jeszcze przepraszam i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Łoooo no widać mega było! :) Świetne zdjęcia Kochana! :) I obszerna relacja :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelinko ;* relacja baaardzo obszerna, ale ciężko było mi to skrócić ;) pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. genialna okazja!! ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Great place! It seems so fashionable and chic!
    Can u visit my blog? I am quite new. Comment and if u like it follow me!
    www.larsup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sprawa takie Swag show :) słyszałam o tym węglowym mydle wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń