last news

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Mimo, że bardzo lubię modę i ubrania, to tak naprawdę zakupy tego typu robię rzadko. Jeżeli już zdarza mi się wydać na coś pieniądze lub zamówić daną rzecz w ramach współpracy blog-sklep internetowy, to staram się dobrze przemyśleć owy zakup. Długo zastanawiam się do czego założę ten ciuch, czy pasuje do reszty mojej szafy, czy nie znajdę czegoś podobnego w SH za małą sumę albo czy na pewno nie mam nic podobnego w mojej garderobie. Daleko mi w tym temacie do spontaniczności. Najczęściej jest tak jak z rzeczami powyżej, widziałam je wiele razy, chciałam je mieć, ale zawsze było jakieś ale... Mimo wszystko ciesze się, że zdecydowałam się wydać na nie swoje ciężko zarobione złotówki czy kliknąć "kup teraz" kiedy było to możliwe, bo ładnych rzeczy nigdy zbyt wiele.

/ płaszcz - Romwe / torebka, naszyjnik - Dress Link / bluza - Rest Trend / 
/ bluzka - Front Row Shop / t-shirt - Ooh La La (Cz-wa) /

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki post i na temat :)) świetne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz jest cudowny! Czekam na zestaw z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tak, że przemyślę zanim kupię :) Dzięki temu nic mi nie zalega w szafie, co kiedyś było dość częstym zjawiskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero od nie dawna zaczełam kupować rozsądniej, dlatego u mnie jeszcze sporo rzeczy zalega ;) ale myślę, że za jakiś czas się to uporządkuje :)

      Usuń
  5. Noto widzę mamy bardzo poodobnie, też zanim coś kupię, długo się nad tym zastanawiam, bo wiem, że w przypływie emocji często zdarzają się nieudane i niepraktyczne zakupy :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy podobnie ;) i fakt przy spontanicznych zakupach łatwo o pomyłkę ;/ pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wspaniałe rzeczy! I ta pepitka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super nowości <3 już widzę, że będą ciekawe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk i naszyjnik najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. WSPANIAŁOŚCI
    wspaniale:*
    ✰ ✰ ✰
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na początku kupowałam,co mi się podobało.. teraz wolę pieniązki przeznaczyć na coś dla synka,a każdy swój potencjalny zakup muszę przemyśleć 1000 razy :)

    OdpowiedzUsuń