28 grudnia 2013

casual colors

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Zbliża się koniec roku. Czas na pierwsze podsumowania i pierwsze postanowienia noworoczne. Myśle, ze zawsze lepiej zacząć od podsumowań. Jak mi minoł rok 2013? Bywało ciężko... Zwłaszcza w pierwszej połowie roku. Brak gotówki, staż, choroba, rehabilitacja, problemy, zbyt dużo wolnego czasu i zbyt wiele przemyśleń... Wzloty i upadki, dołki i negatywne emocje. Było tego sporo. Potem było już tylko lepiej. Wygrzebaliśmy stary pomysł. Zebrałam się w sobie i postanowiłam zacząć działać. Trzeba było sobie wreszcie uświadomić najważniejszą z rzeczy: to ode mnie, od nas zależy jakie będzie nasze życie, przyszłość, to my ją kreujemy, więc trzeba przestać narzekać i czas wziąć się w garść. Tak też zrobiłam, zamiast użalać się nad sobą i nad złym losem zaczełam działać. Znalazłam nową pracę (właściwie to brat mi ją znalazł), zaczełam pracować nie tylko na etacie (właściwie było to pół etatu), ale i na swoją przyszłość. Były długie tygodnie zapoznawania się z tematem, szukania pomysłów i rozwiązań, wiążących się z tym problemów. W między czasie wyczerpująca opieka nad mocno nadpobudliwym podopiecznym. Dużo pracy dającej jeszcze więcej energi, napędzało mnie to jeszcze bardziej. Czułam, że mogę coraz więcej, bo gdy jedno Ci się udaje to chętniej zabierasz się za następne. Robisz to z przekonaniem i z dużą wiarą, że możesz i że Ci sie uda. Ostani miesiąc przyniósł wiele zmian, których nikt się nie spodziewał, nikt w nie nie wierzył, nikt nie myślał, że się uda, że dokonamy tego sami bez niczyjej pomocy, a jednak jest! To co wydawało się snem, nierealistycznym, z którego zaraz się obudze, stało się rzeczywistością dzięki której zaczynamy spełniać swoje marzenia, jedno z tych największych. Pracę jako opiekunka rzuciłam (z czego bardzo się cieszę), ale teraz patrzę w przyszłość dużo dalej i z wielkimi nadziejami. Wiem, że to ode mnie, od nas, od naszej ciężkiej pracy zależy jaki będzie ten nowy rok i lata kolejne. Na pewno będzie wiele mniejszych i większych przeciwności, które trzeba będzie pokonać, ale czuję, że razem nam się uda. Trzeba ciągle wierzyć, pracować, kreować i starać się, aby było lepiej, bo marzenia są w zasięgu ręki, sprawmy tylko, żeby stały się rzeczywistością.

/ płaszcz, beanie - allegro / sweter - second-hand / jeansy - Vila / naszyjnik - SammyDress / buty - F&F /
Image Hosted by ImageShack.us

32 komentarze:

  1. Really nice picture!
    Have a nice weekend!

    xoxo
    Nici

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you so much, I'm happy that you like it ;)
      greetings!

      Usuń
  2. Piękny look. - jak zawsze. :)
    Wpis dał mi dużo do myślenia, bo sama aktualnie zaczynam wpędzać się w dołek i jakoś zaczyna brakować chęci i nadziei. Ale masz racje! Wszystko zależy od nas samych:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      nie wpędzaj sie w dołek, trzeba działać, żeby było lepiej ;)

      Usuń
  3. sweter jest najlepszy :) Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie cieszy, że CI się wszystko udało, tak jak zamierzałaś. Będę trzymać kciuki za dalsze sukcesy :) CHcę taki płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja :*
    zapraszam do mnie, można wygrać design bloga :) http://kateclay.blogspot.com/2013/12/wygraj-design-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zgranie kolorystyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny mix kolorów ! bluza z płaszczem wyglądają razem Mega <3

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* <3 dla Ciebie też naaaaajlepszego w Nowym Roku ;*

      Usuń
  8. Super płaszcz!

    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie!
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post kochana, trzymam kciuki za Twoje osiągnięcia i życzę Ci wszystkiego dobrego .
    Super wyglądasz a w płaszczyku się zakochałam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie! Plaszczyk i bizuteria - cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne kolory <3 oj u mnie najbardziej zmienna i burzliwa koncówka roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kolory!!!


    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. o dzisiaj ten sliczny plaszczyk w nowej odslonie, super!

    Kochana zapraszam na prosty konkurs u mnie na blogu. mozna wygrac 100$. Konkurencja jest mala, wiec szanse wieksze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweter i płaszcz, idealne ich połączenie kolorystyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk piękny <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie tych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie Ci w ty płaszczyku :) Ja też nie lubię narzekać i nie lubię przebywać w towarzystwie osób, które non- stop narzekają bo jest to męczące. Gratuluję sukcesów i trzymam kciuki za następne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenie kolorów. zajebisty masz płaszczyk ♥

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo.mądre słowa damy radę! Płaszczyk piękny:) to Twój.kolor

    OdpowiedzUsuń