20 grudnia 2013

cut - Hair Coif

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Do salonu Hair Coif w Galerii Jurajskiej szłam z zamysłem odświeżenia fryzury, wprowadzenia nie wielkich zmian oraz "pozbycia" się zniszczonych końcówek. Mimo, że to co chciałam zrobić z włosami nie wiązało się z wielką zmianą czy drastycznym cięciem to czułam ogromny stres. Dlaczego zapytacie? Przecież wizyta u fryzjera to nic strasznego... Owszem, ale ja zawsze martwie się, czy fryzjer dobrze zrozumie, pojmie moją koncepcje i będzie w stanie spełnić moje oczekiwania. 

Przesympatyczna Pani Iza (dziękuję za miłą rozmowę i najmocniej przepraszam za pomyłkę), która zajmowała się moimi włosami dobrze oczytała moją wizję. Fachowo zajeła się moją fryzurą, opowiedziała o odpowiedniej pielęgnacji włosów i podpowiedziała kilka fajnych trików. 

Moja wizyta w salonie Hair Coif rozpoczeła się standardowo... Oczekiwaniem w kolejce (w tym salonie nie ma możliwości umówienia się na konkretny termin, trzeba przyjść i czekać na swoją kolej) - przed świątami każdy chciał skorzystać z usług fryzjera. Gdy już usiadłam na fotelu fryzjerskim i wytłumaczyłam Pani Izie jak chcę wyglądać, dowiedziałam się m.in. że moja skóra włosów jest napięta i powinnam ją od czasu do czasu masować; że moje włosy są mało elastyczne oraz że mój typ włosów z natury jest suchy. Bardzo cenne informacje o których nie miałam wcześniej pojęcia. Pani Iza doradzała mi też jak powinnam się obciąć oraz na jaki kolor zafarbować włosy, aby wydobyć moje naturalne piękno. Ciekawe propozycje, ale narazie nie zdecydowałam się na tak duże zmiany. Po rozmowie przystąpiłyśmy do działania (no ok, ja siedziałam grzecznie na fotelu). 

Miałam okazję skorzystać z dwóch masaży skóry głowy, relaksującego przy myciu oraz ujędrniającego przy nakładaniu kuracji odbudowującej. Owa kuracja polegała na nałożeniu odpowiedniego produktu oraz późniejszym jego trzymaniu pod wysoką temperaturą. Podczas oczekiwania na efekty kuracji Pani Iza doradziła mi jakich kosmetyków do pielęgnacji włosów powinnam używać na co dzień. Mam włosy szybko przetłuszczające się u nasady, suche na końcach i często wystawione na działanie wysokiej temperatury, więc polecono mi szampon neutralizujący, maskę  odbudowującą do włosów farbowanych oraz serum do stosowania przed suszeniem i prostowaniem. Wracając jednak do kuracji. Niby nic, a jednak moje włosy były po niej miękkie i sprężyste. Byłam bardzo zadowolona z efektów jej działania. Następnie Pani Iza zabrała się za cięcie. Zdecydowała się na użycie techniki cięcia style, która ma w zamyśle dodać włosą objętości i ciekawej faktury. Przy okazji umożliwiła moim włosom pozbycie się suchych i rozdwojonych końcówek. Potem było suszenia i stylizacja. Z wielkim podziwem obserwowałam sprawność rąk Pani Izy podczas prostowania moich włosów przy użyciu suszarki i szczotki. Gdybym tak umiała, to moje włosy nie musiałyby cierpieć katiuszy podczas prostowania gorącą prostownicą - musze się tego kiedyś nauczyć. Po wizycie u fryzjera moje włosy (i ja) są zadowolone. Odzyskały blask, a końce odżyły. Nie są to jeszcze całkowicie zdrowe włosy. Teraz  to ja muszę o nie odpowiednio dbać, by ponownie ich nie zniszczyć i nie zniweczyć pracy Pani Izy.

Bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość skorzystania z usług profesjonalistów z Hair Coif, Pani Ewie, Pani Małgorzacie oraz Pani Izie. Was zapraszam do zaglądania na bloga, bo już wkrótce startuje konkurs w którym do wygrania będzie bon na usługi do wykorzystania w salonie Hair Coif w Częstochowie w Galerii Jurajskiej.
Image Hosted by ImageShack.us

2 komentarze:

  1. mała zmiana jest:) też zawsze boję się wizyty u fryzjera nie zważając na to co miałabym robić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widać żadnych zmian.

    OdpowiedzUsuń