09 grudnia 2013

NEW IN: december

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Często podczas dokonywania zakupów, zastanawiam się czy kolejna nowa rzecz jest mi potrzebna. Czy przyda mi się czwarty płaszcz, piętnasty sweter, nasta torebka czy też kolejna para okularów. Ostatecznie, w większości przypadków, okazuje się, że owszem, jest mi "potrzebny" kolejny ciuch. Przed samą sobą tłumaczę to tak: "nie mam w szafie nic podobnego, więc mogę kupić", "szukałam czegoś takiego od dawna" tylko o tym zapomniałam, nie miałam na to pieniędzy lub górę wziął zdrowy rozsądek... Fakt zakupy to naturalna czynność, która pozwala nam zaspokoić podstawowe potrzeby. Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach, czasach masowej konsumpcji, cała magia kupowania polega na tym, aby mieć "coś nowego". Podczas zakupów powinniśmy kierować się potrzebą. W rzeczywistości kierujemy się chęcią posiadania, możliwością kupienia nowego przedmiotu. Mamy ochotę wydać nasze, ciężej lub lżej, zarobione pieniądze po to, aby czuć satysfakcję z "wejścia w posiadania" lub mieć możliwość zaspokojenia swojego ego, gdy znajomi, rodzina czy koledzy z pracy zauważą (poczują zazdrość), że to my mamy coś nowego. Przypomina mi się w tym momencie pewne stwierdzenie, idealnie określające to o czym chce napisać. Dawno temu usłyszałam (bodajże w radiu), że w dzisiejszych czasach człowiek idzie do sklepu, żeby zastanowić się co kupić, czego mu potrzeba, a kiedyś szedł do sklepu gdy wiedział, że coś jest mu potrzebne

/ płaszcz, beanie - allegro / buty - Deichmann / torebka TUTAJ, sweter (szary) TUTAJ - BangGood /
sweter (różowy, granatowy, czarny) - second-hand / okulary - Firmoo / spodenki, czapka - Aupie /

20 komentarzy:

  1. śliczny kolor płaszcza już nie mogę doczekać się zestawu z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. plaszcz super. jesli lubisz zakupy na allegro, to zapraszam do mnie, wlasnei robie mega wyprzedaz. tony firmowych ciuchow po przystepnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak trafi się coś ciekawego to i na allegro mogę kupić ;P zajrzę w wolnej chwili, pooglądam ;)

      Usuń
  3. Dokładnie tak jest.. idzie do sklepu/galerii "pociątać" "połazić" a może coś fajnego znajdę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często to słyszę "idę pociątać"... ale ja osobiście nie chodzę do sklepu typu galeria jeżeli nie mam zamiaru czegoś kupić, a już zwłaszcza wtedy gdy nie mam pieniędzy na ewentualne zakupy ;)

      Usuń
  4. Those boots are fantastic! Where are they from (I wish I understood Polish) :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. they are from Deichmann ;) you always can use translator or learn if you want :)

      Usuń
  5. spódniczkę mam taką samą :)
    czapki są świetne i sweterki mi się spodobały :-))))
    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy! wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy ! Czapki i butki - genialne ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebeczka czerwona super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ile sweterków , od razu cieplej sie robi ;)

    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAAAAAAAa ja chcę taki płaszcz ! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie rzeczy ! śliczny szary sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ma piękny kolor taka malina:)

    OdpowiedzUsuń