17 grudnia 2013

sunny day

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Po każdej burzy w końcu wychodzi słońce... Tak jest też w naszym życiu. Po wielu trudnościach, wyzwaniach i przeszkodach nadchodzi czas spokoju. Choć na chwilę możemy "odpocząć", pozbierać myśli, nazbierać sił. Po wielu przykrych wydarzeniach pojawiają się dobre nowiny, które napędzają do działania. 

/ płaszcz - Romwe / sweter - H&M / jeansy - Vila / beanie - allegro /
/ okulary - Firmoo / naszyjnik - WholeSale-Dress / buty - Deichmann / 

Kilka słów o okularach od Firmoo. Jest to już moja trzecia para z tego sklepu. Za każdym razem jestem zadowolona z zamówionego produktu. Przesyłka jest realizowana błyskawicznie, towar dobrze zabezpieczony. Dodatkowo do każdych okularów dostajemy dwa etui oraz zestaw z zapasowymi śrubkami. Jakość mnie zadowala, chociaż żałuję, że nie poprosiłam o okulary z filtrami UV, bo jednak nie da się patrzeć na słońce.

Firmoo specjalnie dla czytelników mojego bloga przygotowało zniżkę. Na hasło MIKALABLOGS4 otrzymacie voucher na $30, czyli możecie zmiejszyć kwotę swojego zamówienia o $30 i w ten sposób zaoszczędzić. Pamiętajcie czas promocji jest ograniczony (kupon ważny do 25 grudnia) i może z niego skorzystać tylko 5 osób. 

Image Hosted by ImageShack.us

35 komentarzy:

  1. Cudowny płaszcz i wspaniałe słoneczko w tle


    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie dziurawe jeansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz masz genialny no i ostatnie zdjęcie fajne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylish outfit! Now I'm your follower)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i inspirujące zdjęcia ! Piękny naszyjnik, i super spodnie ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest ten płaszcz ! skomponowany z białym swetrem ( bardzo podobają mi się te wyciągniete rękawy ) i podartymi dżinami wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D bardzo się ciesze, że się podoba ;D dziękuję ;*

      Usuń
  7. cudny outfit!! :33

    Zapraszam :) http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, a ja się odwdzięczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam słabość do Twojego płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful coat and glasses!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice coat!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylizacje i ciekawy blog.
    Obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej.

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) postaram się zajrzeć w wolnej chwili do Ciebie, powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie, a ile słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tego dnia było go az nadmiar ;)

      Usuń
  13. Kochana mam ten sam plaszczyk, ale juz go dawno schowalam bo jest mi za lekki na zime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez juz go chyba schowam, bo niestety na zimę się nie nadaje :/

      Usuń
  14. piękny płaszcz:) całkiem ładne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny płaszczyk, przydałby mi się taki w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podarte jeansy - zawsze chcialam takie miec ale jakos nigdy nie trafilam na odpowiednie :D fajne są :) płaszczyk piękny

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszczyk super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  18. great style!
    I'm loving your coat.
    xx

    OdpowiedzUsuń