26 grudnia 2013

swallows

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Pierwszym skojarzeniem, jeżeli chodzi o symbol wolności są ptaki, np. jaskółki. Jaskółki najczęściej pojawiają się na tatuażach (coraz częściej też na ubraniach). Kiedyś cieszyły się ogromną popularnością wyłącznie wśród marynarzy, a dzisiaj zdobią ciała różnych osób, z różnych środowisk społecznych. Gdybym kiedyś zdecydowała się na tatuaż, to byłaby to właśnie jaskółka, ale póki co wystarczy mi nadruk na tkaninie.

/ płaszcz - allegro / bluzka, okulary - SammyDress / spodnie - Vila / buty - F&F /

W większości  przypadków, gdy mam okazję współpracować ze sklepem internetowym jestem proszona o wyrażenie swojej opini na temat sklepu i produktów w nim sprzedawanych. Dzisiaj pod "nóż" idzie SammyDress. SammyDress w swojej ofercie ma setki pięknie prezentujących się produktów. Ceny są niskie, a koszty wysyłki uzależnione od łącznej wagi zamówienia. Jakość produktów jest dobra. Ja otrzymałam bluzkę, okulary przeciwsłoneczne oraz dwa naszyjniki. Bluzka jest ładnie wykończona, a nadruk wygląda na trwały. Co do okularów to niestety brak im filtra przeciwsłonecznego, szkła są tylko przyciemnione, ale nie można sie spodziewać, że za 2$ kupimy produkt doskonały. Skusiłam się jednak na design. Matowe oprawki robią wrażenie. Naszyjniki są również śliczne. Niestety jeden z nich dotarł do mnie zepsuty (część łącząca złamała się w czasie transportu), ale każda przesyłka niesie ze sobą pewne ryzyko. Chętnie zakupiłabym sobie jeszcze szary "za duży" płaszcz, ale póki co są inne wydatki.
Image Hosted by ImageShack.us

34 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ; * Obserwuję < 3 Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalna bluzka,pięknie wygląda z tym płaszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jaskółki ! zarówno te na wolności , jak i w motywie z bluzy <3 bardzo fajny set , super że dołożyłaś do B&W mocny kolor :) a sammy dress sama byłam bardzo mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozytywne zaskoczenie to rzadkość w zakupach internetowych, ale na sammy dress okazało się lepsze niż się wydawało ;)

      Usuń
  4. Prześlicznie, genialne te okularki ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że zazwyczaj nie gustuję w intensywnych kolorach to taki płaszcz chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor płaszcza , obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się bardzo podoba płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post!
    Merry Christmas and a Happy New Year!

    Lots of love from the casper&pearl girls,
    casper&pearl blog xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) best wishes for you too!

      Usuń
  9. O widzisz nawet nie zwróciłam uwagi na to, że szkła sa matowe- ciekawy pomysł.
    A płaszcz rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się przyjrzeć, bo nie miałam dobrego zdjęcia z bliższej perspektywy...

      Usuń
  10. idealna bluzka!! pięknie

    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:**:
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny płaszczyk ! Świetny ma kolor ; )
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam 'oversizowe' kroje płąszczy, przepiękny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mega polaczenie - plaszczyk wspanialy bluza wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny ten kolor plaszczyka. Lubie takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja!
    Bluza rewelacja bardzo mi się podoba można prosić o linka ?:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Obserwuję!
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję :)
      w wolnej chwili chętnie zajrzę do Ciebie ;)
      link do bluzki: http://www.sammydress.com/product802267.html#free
      pozdrawiam!

      Usuń
  16. Great outfit

    irinasenina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mega mi się podoba . zapraszam do mnie:)
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny look :) bluza robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oh i just love the colour of your coat it is so awesome!!!! also that sweater is so so cool :):)

    OdpowiedzUsuń