black-check

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Trwa drugi tydzień stycznia, trzeci tydzień kalendarzowej zimy, a za oknem ani śniegu, ani mrozu... Styczeń to statystycznie najzimniejszy miesiąc w roku, a ja mam wrażenie jakby szła wiosna. Kiedy w wigilie widziałam na termometrze +9 stopni C myślałam, że to chwilowe ocieplenie, ale od tamtej pory nie mal cały czas mamy temperaturę około 10 stopni na plusie. Właściwie to ciesze się z tego powodu, bo jestem strasznym zmarźluchem i nie lubię chłodów. Niestety licze się też z tym, że zima w końcu do nas dotrze, tylko chyba wolałabym ją teraz niż w kwietniu czy maju.

/ kurtka - C&A / sweter - second-hand / spodnie - H&M / 
/ buty - New Yorker / okulary - Chicnova /

37 komentarzy:

  1. Super zestaw, kurtkę chętnie bym przygarnęła :) ..a co do pogody, u nas też śniegu brak, za to pada deszcz i okrutnie wieje codziennie ;)) tęsknie za prawdziwą zimą ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kurtka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również mam to samo zdanie na temat wiosny w zimę haha :D
    co do setu, to śliczna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurtka to kropka nad "i", dodaje smaku temu lookowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna stylizacja na taką porę roku.
    Każdy detal idealnie dopasowany i zapięty na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba, swietnie się prezentujesz ❤️
    Buziaki Sylvia Bambi :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalinko oby do wiosny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co czekamy na zimę ;P a potem już... byle do wiosny ;)

      Usuń
  7. Genialna ta kurteczka

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna krata ! pięknie komponuje się z czernią <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jest "strzałem w dziesiątkę" !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna kurtka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna kurtka i do tego te luzniejsze spodnie - bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice jacket!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz <3
    Bardzo nam się podoba Twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna kurtka! :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kurtka! ;)
    Ja też mam nadzieję, że zima przyjdzie lada dzień, chciałabym maj spędzić już w cieńszych sukienkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtko -marynarka jest boska, uwielbiam to połączenie kolorów kratce. Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kurtka :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor kurtki :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy zachęcamy do odwiedzania i komentowania http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękujemy / Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna barzo stylizacja ! taka na luzie ;)

    www.asiaandkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń