12 stycznia 2014

favourite thing

Każdy z nas ma ulubioną rzecz. Nosi ją i używa częściej niż inne. Najchętniej nie rozstawałby się z nią ani na chwilę. Mój różowy płaszcz stał się taką właśnie rzeczą. Pasuje mi niemal do wszystkiego, ożywia szarość dnia i poprawia mi humor. Wzbudza też zainteresowanie innych... Jednym słowem można go kochać lub nienawidzić. Ja należę do osób go lubiących i dlatego męczę Was nim po raz kolejny i (niektórych muszę zmartwić) pewnie nie po raz ostatni. Ilość okryć wierzchnich w mojej szafie jest ograniczona, a na dworze robi się coraz chłodniej, może to wreszcie powiew zimy...

/ płaszcz, beanie - allegro / bluza - Front Row Shop / top - second-hand / 
/ spodnie - H&M / buty - Deichmann / naszyjnik - Sinsay /

39 komentarzy:

  1. Typowo Kalinkowy minimalizm w najlepszym wydaniu! Filmik jest, gratki, nawet wiem, kto robił :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda to prawda minimalizm jest ;D dzięki, ten co zawsze ;) odpowiedzialny za zdjęcia, grafikę i filmy na blogu ;) buźka ;*

      Usuń
  2. o tak teraz kolej u mnie na róż jesli chodzi o płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz w pozytywnym kolorze. Wyglądasz cudnie, Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się że tak go lubisz ...jest Mega <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. tez bym go nosila caly czas :) bo jest sliczny!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz Kochana! :) Płaszczyk jest meeega! :) I proszę, jaki super filmik, świetnie zrobiony :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu swoim i fotogrfa-filmowca-montażysty ;) ;*

      Usuń
  7. A możesz nas 'męczyć' tym płaszczem jeszcze wiele razy- świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy, bo jeszcze mam parę pomysłów na niego ;)

      Usuń
  8. boski płaszcz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten płaszczyk, ekstra krój! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super buty!!


    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oversizowe płaszczyki, więc Twój od razu przypadł mi do gustu. Kolor jest cudowny, od razu wyróżnia się na tle innych, ale to mega plus, rozświetla te pochmurne i ponure dni :) Prezentuje się świetnie :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie zmontowany filmik :) uwielbiam Twój minimalizm :) a książkę z chęcią pożyczę do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, miło to czytać ;D chętnie skorzystam z propozycji, bo książka mnie zaciekawiła ;)

      Usuń
  13. mam dużą słabość do tego płaszcza! Cudowne masz okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk ma taki piękny, ciepły kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny krój i kolor płaszcza;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo u Ciebie fajnie ;) płaszcz super

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny minimalistyczny outfit!:) Kolor płaszcza cudny!:)) Oby tak dalej !♥

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  18. buciki super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/pudrowa-rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  19. great coat!
    very cute outfit!!!

    <3
    www.gluehwurmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny mocny akcent w postaci plaszcza!:)

    http://stylishsideoflife.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, filmik mistrz, bardzo mi się podoba :) ps. płaszcza zadroszczę...świetny jest! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ten płaszcz! Bardzo podobne widziałam w Zarze tylko czerwone i zielone (róż lepszy) :)
    Fajny filmik!

    OdpowiedzUsuń