high quality

Od baaaardzo dawna marzył mi sie lepszy sprzęt fotograficzny. Nigdy nie było możliwości (finansowych) żeby go zakupić... aż tu w końcu pojawiło sie trochę luźnej gotówki i oto jest mój nowy, w 100% własny aparat i to od razu z dobrym obiektywem. Powyżej widzicie pierwsze zdjęcia stylizacji wykonane świeżo zakupionym sprzętem. Nadal go poznajemy, uczymy się kolejnych funkcji i opcji, więc jeszcze będzie lepiej... Mimo wszystko mam nadzieję, ze widać różnicę w jakości zdjęć. 

/ płaszcz - Troll / bluza - WD / top - sh / jeansy - Vila / naszyjnik - Mohito / buty - Deichmann /

39 komentarzy:

  1. świetna stylizacja !!! bluza mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny nagłówek :) zdecydowanie lepiej :) pięknie wyglądasz:) super look :) spodnie mega:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Emilko ;* ciesze się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny look, buty i bluza niesamowicie się mi podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te spodnie ! *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ! a różnice są są :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* i o to chodziło - widoczną różnice ;)

      Usuń
  6. ale piękna ta zieleń ...taka soczysta <3 uwielbiam ten set !

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu widać różnicę, jednak co dobre szkło... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak dobre szkło to podstawa i wszystko wygląda lepiej ;D

      Usuń
  8. Super jeansy, a zielony sweter genialnie ozywia calosc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja! Świetne spodnie! ;)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas też się pojawił nowy sprzęt, aż stał się natchnieniem do nowych zestawów - szkoda, ze brak czasu ;d
    Świetne zdjęcia! I bluza boska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, sporo nowych pomysłów, bo jest więcej możliwości ;)
      co do zdjęć to znam ten ból :/ u mnie czas by się może znalazł, ale pogody brak, od kilku dni ciągle pada i jest szaro... dziękuję Basiu ;*

      Usuń
  11. fajnie, a zieleń jest stworzona dla Ciebie :-)
    zapraszam do siebie na konkurs walentynkowy w którym do wygrania biżuteria mojego autorstwa http://jeanettegloves.blogspot.com/2014/01/konkurs-walentynkowy.html

    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* chętnie zajrzę i zobaczę, bo produkty hand-made są najlepsze ;)

      Usuń
  12. Dobry sprzęt, zdjęcia są świetne. Natomiast Ty wyglądasz cudnie w tej zielonej bluzie, która ma bardzo energetyczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest moc ;) a będzie lepiej jak już się obeznamy w wielu nowych opcjach aparatu :) dziękuję ;*

      Usuń
  13. różnicę widać :) a spodnie s a genialne, muszę sobie takie sprawić na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta zielona bluza :) naszyjnik świetnie z nią wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba, ma w sobie to COŚ :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalinka, świetnie wyglądasz! :) Piękny masz naszyjnik.
    Różnice w zdjęciach są mega widoczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylizacja, ale spodnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! zestaw też jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurcze fajnie to wszystko razem wyglada:) i już wiem jak przerobię moje spodnie, zainspirowałas mnie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. JEST NA PRAWDĘ SUPER :) bardzo mi się podoba
    będzie mi miło jeśli zajrzysz również do mnie, pozdrawiam!!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń