26 stycznia 2014

NEW IN: january

Wybaczcie mi, brak systematyczności w blogowaniu. Ostatnio w moim życiu prywatnym dużo sie dzieje. Przede wszystkim praca, dużo pracy, mnóstwo zajęć i naglący czas. Dodatkowo temperatura, minus naście stopni nie zachęca do robienia zdjęć w plenerze. Stąd efekt "rzadkich postów". Właśnie pogoda sprawiła, że zamiast stylizacji prezentuję Wam dzisiaj nowości w mojej szafie. Nie ma tego zbyt wiele. Trochę zakupów z wyprzedaży i chyba nie przeczytacie nic odkrywczego gdy napiszę, że wyprzedaże zimowe są słabe. Ciężko było upolować w sieciówkach coś fajnego, ale ja znalazłam owe "coś" dla siebie, więc nie wypada mi zbyt długo narzekać. Spodnie w kratę na które "czaiłam się" od dłuższego czasu oraz dwa swetry. Zakupy online obfitowały w ciekawe i nietuzinkowe projekty, takie jak ciemno zielony płaszcz kojarzący się nieco ze stylem vintage oraz sweter ala szlafrok, mięciutki i milutki. Wielka szkoda, że jest na mnie ciut przymały (ach ta chińska rozmiarówka). Mogę też śmiało stwierdzić, że po latach przekonałam się do koloru szarego. Spodobał mi się tak bardzo, że najchętniej kupowałabym wszystko w odcieniach szarości. Starczy tego pisania, zapraszam do oglądania. Jak już zrobi się nieco cieplej to na pewno wszystkie te rzeczy zaprezentuję Wam w zestawach. Pozdrawiam ciepło!

/ płaszcz - nn / swetry, rękawiczki - C&A / torebka, sweter "szlafrok" - DressLily TUTAJ TUTAJ/
t-shirt - REST.Factory / spodnie - New Yorker /

17 komentarzy:

  1. O widzę ,że już się mocno zaopatrzyłaś na mrozy , które będą panować ; ) Śliczne te swetry ; ) Torebka prześliczna ; ) Mogłabym wiedzieć po ile te swetry były? Bo są na prawdę piękne ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można tak powiedzieć, na pewno na te temperatury się przydadzą ;) jasne, że możesz :) ciemno szary sweter kosztował 12,90 zł, a ten z drugi kupiłam za 39,90 zł :)
      jak tylko znajdę chwilkę czasu to chętnie zajrzę na twojego bloga, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Swetry są boskie ;) takich własnie szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba, a płaszcz ma bardzo ładny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki i spodnie ... ♥ Ah Cudo! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. That's a nice stash of new items :) Great buys!

    Kiss
    Strawberry Short Skirt
    Shop My Closet

    OdpowiedzUsuń
  7. szary sweterek zapowiada się ciekawie, nie mogę się doczekać stylizacji z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mnie ciekawi ten płaszcz , piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się swetry :)))

    odwiedź mój magical box

    OdpowiedzUsuń
  11. przygarnęłabym wszsytkie nowości! Ze sweterkiem - szlafrokiem na czele! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na stylizacje z tymi zakupami. zwłaszcza z płaszczykiem w pełnej okazalości, bo bardzo podoba mi się jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. super swetry i torba, bardzo mi się podobają :) pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    www.facebook.com/blondeallaround

    OdpowiedzUsuń